Concurenţă mare pe piaţa tabletelor

Autor: Dorin Oancea Postat la 11 noiembrie 2012 18 afişări

Cota Apple pe piaţa tabletelor a scăzut la circa 50% în trimestrul al treilea, de la 66% în cele trei luni precedente, din cauza creşterii cererii pentru produsele concurente ale Amazon şi Samsung Electronics.

Livrările mondiale de tablete au totalizat 27,8 milioane de unităţi în perioada menţională, în urcare cu 50% faţă de intervalul similar din 2011, potrivit unui raport al companiei de analiză a pieţei IDC.

Samsung a livrat 5,1 milioane de tablete în trimestrul al treilea, de peste două ori mai multe faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în timp ce cota de piaţă a Amazon a urcat de la 4,8% la 9%.

Apple a pierdut din cota de piaţă după ce oamenii au amânat achiziţiile de iPad-uri în aşteptarea noilor versiuni ale tabletei.

"Un număr considerabil de persoane interesate să cumpere o tabletă Apple au aşteptat lansarea iPad mini", spune Tom Mainelli, director la IDC. El consideră că actualul trimestru va fi foarte bun pentru Apple datorită iPad mini şi versiunii a patra a iPad.

Apple a vândut 3 milioane de iPad-uri şi a epuizat practic stocurile weekend-ul trecut, în trei zile de la punerea în vânzare a noilor versiuni, dublând recordul înregistrat la lansarea precedentă. IPad mini a intrat pe o piaţă aglomerată de alternative mai ieftine de la Google, Amazon şi Samsung.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IT&C,
tablete,
Apple,
Amazon,
Samsung,
Google,
vanzari
/actualitate/concurenta-mare-pe-piata-tabletelor-10295001
10295001
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.