Companii precum Sony si Samsung vor avea un Craciun saracacios

Postat la 29 octombrie 2010 43 afişări

Sony a renuntat la obiectivul de a obtine profit in acest an din vanzarile de televizoare, Panasonic anticipeaza acentuarea declinului preturilor in trimestrul patru, iar Samsung Electronics si LG Electroncs se asteapta la o concurenta acerba catre sfarsitul anului, transmite Bloomberg.

Prognozele celor patru mari producatori de televizoane semnaleaza ca sectorul de profil nu va reusi sa profite de trimestrul patru, in care in mod traditional au loc cele mai mari vanzari, unii analisti anticipand ca preturile ar putea scadea cu pana la 25% in 2010.Grupuri cum sunt Microsoft si Intel se bazeaza tot mai mult pe cererea din sectorul corporatist, populatia fiind reticenta la cumparaturi.

"In acest sezon de Craciun va avea loc un razboi al preturilor. Intreaga strategie din acest an se rezuma la a vinde mai repede si mai ieftin ", a declarat Tsutomu Yamada, analist la kabu.com Securities din Tokyo.

Fabricantii de televizoare au mizat in acest an ca televizoarele cu ecrane LED sau cele 3D vor preveni declinul anual al preturilor de 20%-25%, dar sperantele nu s-au materializat din cauza cresterii pesimismului cumparatorilor.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Sony,
Samsung,
Craciun,
saracacios
/actualitate/companii-precum-sony-si-samsung-vor-avea-un-craciun-saracacios-7620134
7620134
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.