Compania românească care închide magazinele din malluri pentru că acestea vor să plătescă chirie chiar şi în perioada în care nu au funcţionat, şi pleacă peste hotare

Autor: Roxana Rosu Postat la 10 noiembrie 2020 23865 afişări

Compania românească care închide magazinele din malluri pentru că acestea vor să plătescă chirie chiar şi în perioada în care nu au funcţionat, şi pleacă peste hotare

Producătorul de textile Braiconf Brăila a luat decizia de a schimba strategia cu privire la segmentul său de retail şi va închide o parte semnificativă a magazinelor din malluri, urmând să lanseze un nou concept, în special pentru linia de cămăşi premium, şi să redeschidă unităţile din străinătate.

Braiconf precizează că, pe fondul schimbărilor aduse de pandemie, decizia de a nu prelungi contractele cu centrele comerciale este una de îmbunătăţire a strategiei de retail.

„În contextul actual, nu ni s-a părut potrivită solicitarea unor centre comerciale, precum Cotroceni Park (AFI Cotroceni), de a continua să plătim chirie pe perioada în care magazinele nu au putut fi folosite, în lockdown, dar şi pe perioada următoare, astfel că am decis să nu prelungim astfel de contracte”, a declarat Silviu Dumitrache, Preşedinte Braiconf.

Producătorul român, cu o istorie de 70 de ani pe piaţa locală, mai deţine în prezent în 12 magazine in România, pe lângă siteul de comenzi online.

„Ne dorim să implementăm un concept potrivit de magazin, care să reflecte fidel valorile şi calitatea produselor pe care le oferim pe piaţă. În special cămăşile bărbăteşti pe care le producem şi care întrunesc standarde de calitate superioară au nevoie de spaţii concept care să fie actuale şi conforme cu produsele oferite. Acest lucru presupune o reconfigurare a reţelei de magazine din ţară si redeschiderea reţelei de magazine din străinătate, iar închiderea celor din mall-uri în această perioadă reprezintă o creştere a mărcii Braiconf, dar şi o etapă nouă în relansarea segmentului nostru de retail”, a spus Silviu Dumitrache.

Compania are o producţie anuală de peste 800.000 cămăşi pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Lacoste, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH şi alţii, produse în fabrica din Brăila.

 

   

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
magazine,
concept,
refuz,
braila

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.