Clienţii BCR pot trimite bani de pe mobil doar pe baza numărului de telefon al destinatarului
Clienţii Băncii Comerciale Române (BCR) pot efectua plăţi către alte persoane de pe telefonul mobil, folosind doar numărul de telefon al destinatarului, fără să aibă nevoie de internet, şi pot verifica totodată soldul conturilor şi operaţiunile recente, a anunţat joi banca.
"Clienţii BCR trebuie să cunoască doar numărul de telefon mobil al beneficiarului (nu mai sunt necesare detalii financiare suplimentare) şi pot trimite acestuia banii necesari", a declarat, într-un comunicat, Bogdan Marin, directorul Managementului Canalelor Retail în cadrul băncii. Serviciul Tranzacţii Mobile BCR poate fi activat la orice unitate a instituţiei de credit şi este oferit gratuit tuturor clienţilor, putând fi ataşat oricărui cont curent în lei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro