Clienţii băncilor îşi pot face acum scoring prin SMS

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 26 noiembrie 2012 32 afişări

“SimPlus a investit 120.000 euro şi patru ani de munca pentru a crea cea mai completă platformă destinată băncilor –Oberto,” declară Dan Boabeş,CEO Simplus.

Platforma este dedicată exclusiv partenerilor din sectorul financiar-bancar, explică Boabeş. Tot el dă un exemplu concret pentru un calcul de scoring: un client poate suna la bancă, "intră într-un aşa numit interactive voice response, selectează răspunsurile potrivite la chestionarul care stă la baza calculului iar la finalul apelului primeşte rezultatul."

CEO-ul Simplus spune că produsul este adaptat pieţei româneşti. "Nici o altă platformă concurentă nu beneficiază de o paletă atât de extinsă de tehnologii/canale de comunicare."

Utilizând Oberto, printr-o singură interconectare, partenerul beneficiază instantaneu de mai multe soluţii tehnice de livrare/receptionare a mesajelor. Cu alte cuvinte platforma integrează canalele binecunoscute de comunicare (voce, sms, video-apel, USSD) dar se integrează, opţional, si cu alte canale noi: Yahoo Messenger, Twitter, aplicaţii smartphone, astfel băncile vor avea costuri mai mici de operare a comunicării cu clienţii, iar clienţii vor avea flexibilitate în alegerea canalului de comunicare cu banca.

"Am creat această platformă deoarece tehnologiile evoluează foarte rapid iar utilizatorii le adoptă cu o altă viteză decât capacitatea corporaţiilor de a le integra în soluţiile proprii de comunicare.

Încercăm să rezolvăm aceste aspecte prin implementarea unei soluţii multiprotocol, care poate răspunde rapid oricăror provocări tehnologice viitoare ('future proof")," declară Dan Boabes, CEO Simplus Compania SimPlus este lider de piaţa în domeniul plaţilor prin SMS.

Compania aduce în România o gamă largă de soluţii interactive: soluţii complete de afişare pentru televiziune, micropayment - abonamente la ziare, abonamente IPTV, jocuri de televiziune, soluţii de dating, mobile content. In 2010 SimPlus lansa, în exclusivitate pentru România, plata transportului în comun prin SMS.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Clienţi,
bănci,
SMS
/actualitate/clientii-bancilor-isi-pot-face-acum-scoring-prin-sms-10350346
10350346
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.