Chinezii nu mai au voie sa foloseasca cuvantul “lux”
Autoritatile de la Beijing au interzis publicitatea care promoveaza brandurile de lux, ca masura luata de guvern pentru a calma populatia ingrijorata de diferentele tot mai mari de bunastare dintre clasele sociale.
Brandurile de lux au termen pana pe 15 aprilie pentru a-si modifica reclamele ce promoveaza excesiv elemente din culturi straine. Legea nu detaliaza despre ce elemente e vorba mai exact, insa spune ca reclamele pentru afacerile luxului au contribuit la un climat social nesanatos.
Cei ce incalca noua lege vor fi amendati cu pana la 4.600 de dolari, a scris luni publicatia China Daily.Printre cuvintele interzise in reclame se gasesc : "suprem", "royal", "lux" sau "high class" care sunt frecvent utilizate in China pentru a promova de la case, masini pana la vinuri.Autoritatile din sud vestul metropolei Chongqing au dat saptamana trecuta o lege similara care interzice agentiilor imobiliare de la promovarea afacerilor prin folosirea cuvintelor "cel mai bun", "unic" sau de neinlocuit"
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro