Cel mai prost drum din România: zeci de mii de maşini parcurg 30 de kilometri în trei ore

Postat la 08 iulie 2013 7371 afişări

Masini distruse si ore intregi pierdute in craterele unui drum asfaltat, in toamna anului trecut, doar de ochii lumii, arata acum ca dupa razboi. Vorbim despre centura de sud a Bucurestiului, unde in fiecare zi zeci de mii de soferi trebuie sa mearga cate trei ore in coloana pentru a pargurge o distanta de 30 kilometri.

Cel mai prost drum din România: zeci de mii de maşini parcurg 30 de kilometri în trei ore

In aprilie 2013 ar fi trebuit sa avem patru benzi, cate doua pe sens, dar n-a fost sa fie. Din pacate, si reasfaltarea Soselei de Centura Sud a Capitalei s-a facut doar pe hartie: in realitate, asfaltul turnat s-a macinat deja, semn ca materialele folosite au fost "de calitate". In plin sezon estival, legatura dintre cele doua autostrazi este vitala pentru turism. Ca sa eviti hartoapele de pe cei 34 kilometri ai Centurii de Sud, exista doar varianta de ocolire prin oras. De teama ca se ratacesc prin Bucuresti, cei din provincie ajung inevitabil aici.

Cu actualele lucrari de modernizare suspendate, cu termenele de finalizare in aer si cozi kilometrice de masini si tiruri pe o Sosea de Centura plina de gropi si denivelari, Guvernul viseaza insa la o autostrada pe langa Centura Sud. Noul drum va fi facut in concesiune, dar inca se cauta un constructor. Oficial, Centura de Sud a Bucurestiului este asfaltata in proportie de 15%, iar pe hartie lucrarile au costat peste 90 milioane de lei pana acum. Lucrarile s-au intrerupt insa imediat dupa campania electorala din toamna trecuta, cand Guvernul Ponta a taiat 81% din fondurile alocate proiectului. 

Vedeţi aici cum arată cel mai prost drum din România - VIDEO

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
drum,
masini,
romania

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/cel-mai-prost-drum-din-romania-zeci-de-mii-de-masini-parcurg-30-de-kilometri-in-trei-ore-11108449
11108449
comments powered by Disqus
Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti Povestea celui mai mare proprietar român de malluri şi a celei mai de succes poveşti din imobiliarele româneşti

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

vezi continuarea
ZF.ro
Ţara unde peste 2 milioane de oameni au coronavirus ”chiar acum” Ţara unde peste 2 milioane de oameni au coronavirus ”chiar acum”
Neaşteptat: Chinezii de la Huawei declară „război” pandemiei. Declaraţii de la cel mai înalt nivel
Mediafax
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Pariul lui Tăriceanu: Vor fi decoraţi luptătorii din frontul COVID-19, dar nu doctorii, ci politrucii şi lipitorii de afişe ai PNL Pariul lui Tăriceanu: Vor fi decoraţi luptătorii din frontul COVID-19, dar nu doctorii, ci politrucii şi lipitorii de afişe ai PNL
Năsui: A ieşit fum alb. USR-PLUS şi PNL au candidaturi comune la Bucureşti
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării COMENTARIU Valeriu Şuhan Diversiunea inducerii confruntării
COMENTARIU Valeriu Şuhan Pe bune ? Nu-mi da vestea asta...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.