Ce obiceiuri au românii de Black Friday. „Tot mai mulţi aleg să cumpere, cu această ocazie, şi cadourile de Crăciun”
Magazinul online de produse de îngrijire BottegaVerde.ro, fabricate în Italia, estimează că anul acesta, cu ocazia ediţiei de de Black Friday, în care a anunţat reduceri de până la 78%, va înregistra vânzări cu 40-50% faţă de ediţia din 2019 a evenimentului, mai ales că „tot mai mulţi români aleg să cumpere, cu această ocazie, şi cadourile de Crăciun, dar şi produsele neperisabile necesare sărbătorilor.”
Criza generată de pandemia de COVID-19 i-a făcut pe români să aibă mai multă grijă de ei şi de cei dragi şi să investească mai mult în produse de îngrijire realizate din ingrediente naturale şi netestate pe animale, spun reprezentanţii businessului. Până la sfârşitul lunii octombrie, magazinul online BottegaVerde.ro a înregistrat o creştere de 38% a vânzărilor, faţă de aceeaşi perioadă din anul precedent. „Dacă în perioada de lockdown din primăvara acestui an, ritmul de creştere a fost accentuat, în vară am putut observa o scădere a vânzărilor, pe fondul perioadei concediilor. În toamnă însă, vânzările şi-au reluat ritmul din primăvară.”, declară Alexandru Diaconu, antreprenorul care a adus în piaţa locală brandul Bottega Verde.
Potrivit lui, la nivelul întregului an, compania va înregistra venituri cu 50% mai mari faţă de anul precedent, încheiat cu o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro.
Printre cele mai căutate categorii de produse din aceasta perioadă se numără cremele antirid pentru ten, gelurile de duş, şampoanele şi tratamentele pentru păr, produsele pentru îngrijirea picioarelor, parfumurile şi rujurile. „În perioada stării de urgenţă, ponderea categoriei produselor de îngrijire personală a fost majoritară. Concomitent, am putut observa o scădere a ponderii categoriilor precum make-up, parfumuri şi a altor accesorii. Pe perioada verii, structura ponderilor a revenit la valorile obişnuite. Vânzările produselor din categoria de protecţie solară s-au menţinut la valorile de anul trecut, fără creşteri semnificative, cum s-a întâmplat în cazul altor categorii de produse”, adaugă Alexandru Diaconu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro