Ce creşteri aşteaptă anul acesta magazinele online active în industria cosmeticelor, pe fondul campaniilor de Black Friday
Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online cu produse cosmetice, cu prezenţă regională în România, Ungaria şi Bulgaria, anunţă că a început campania de Black Friday, care se va întinde până în data de 14 noiembrie 2021.
În acest interval, compania anunţă reduceri de până la 50% la aproape 30.000 de articole, inclusiv produse osmetice, naturiste, consumabile medicale şi pentru saloane, cărţi, produse pentru copii, Home & Deco şi fashion, listate pe platformă.
În România, Esteto.ro estimează o creştere de 50% a vânzărilor în Black Friday 2021, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. „Aşteptăm cel mai mare Black Friday de până acum pe Esteto.ro, pe fondul unui interes crescut pentru cumpărături online, ce s-a accentuat în ultimii aproape doi ani şi a determinat o schimbare importantă în comportamentul de consum al clienţilor, care au înţeles că îşi pot face cumpărăturile mult mai simplu şi în siguranţă de la mall-ul online. Pentru a susţine cererea în luna noiembrie şi a oferi preţuri competitive, ne-am pregătit cu stocuri suficiente pentru toate categoriile şi produsele bestseller, unde avem stocuri şi de 2.000 bucăţi/produs, şi am investit în optimizarea fluxurilor logistice, crescând inclusiv echipa”, spune Octavian Jomir, CEO Esteto.ro.
Printre brandurile premium din portofoliul companiei se numără Alfaparf, Subrina, Farmavita, Beautyfor, Revlon şi Fanola.
Businessul a fost fondat în 2013 de Octavian Jomir şi de soţia sa, Elena Jomir, magazinul online înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 4,6 milioane de euro, în creştere cu 74% faţă de anul anterior.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro