Cat de sus mai zboara puiul?

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 29 iunie 2011 49 afişări

Transavia, cel mai mare producator local de carne de pui, lanseaza un nou tip de ambalaj pentru Fragedo, cel mai important brand din portofoliu. Compania a fost infiintata in urma cu 20 de ani de dr. ing. Ioan Popa.

Fragedo a trecut printr-un proces de rebranding realizat de Brandient, care a creat conceptul de "Well Made in Romania", ca o reafirmare a calitatii premium a produselor Transavia, dar si a angajamentului facut de producator in fata tuturor consumatorilor si partenerilor.

"Suntem in primul esalon al companiilor cu un sistem performant integrat de crestere, procesare si comercializare a carnii de pui din Europa", declara Ioan Popa, director general Transavia. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afacedri de peste 100 de milioane de euro, in crestere fata de 2009 (95,7 milioane de euro).

Piata romaneasca a carnii de pui si a preparatelor este dominata de firme cu capital autohton, intre care se numara si Unicarm, Aldis Calarasi, Agricola Bacau, Marex Braila si Cris-Tim.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Transavia,
carne,
pui
/actualitate/cat-de-sus-mai-zboara-puiul-8411010
8411010
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.