Cât a investit Renault în România din anul 2000 pentru formarea angajaţilor

Postat la 23 aprilie 2012 6 afişări

Grupul Renault a investit, din anul 2000, peste 35 de milioane de euro pentru formarea angajaţilor din România, concretizaţi în 5,5 milioane de ore de pregătire, a anunţat luni constructorul de maşini.

"Grupul a pus în practică un dispozitiv de formare complex: 520 de formatori interni, două centre de formare, 13 şcoli de dexteritate şi 11 spaţii DOJO (spaţii de «antrenament» în domeniul securităţii, calităţii şi mediului) (...) Formările se realizează atât pentru noii angajaţi, cât şi pentru cei cu experienţă în companie.

Primii beneficiază de un parcurs de integrare profesională în companie, iar mai apoi de specializări în relaţie directă cu meseria lor. Cei care au petrecut o perioadă mai mare în cadrul Grupului sunt formaţi periodic pentru a păstra actualitatea în raport cu meseriile lor sau pentru a ţine pasul cu expansiunea Grupului la nivel internaţional", se arată într-un comunicat al grupului.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Renault,
maşini,
expansiune
/actualitate/cat-a-investit-renault-in-romania-din-anul-2000-pentru-formarea-angajatilor-9562283
9562283
comments powered by Disqus

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.