Cartofii româneşti produşi de Agrico-m ar putea reprezenta 20% din vânzările de tuberculi ai reţelei Carrefour

Autor: Ioana Mihai Postat la 03 noiembrie 2011 116 afişări

Reţeaua franceză de retail are la nivel mondial peste 650 de contracte în programul , în parteneriat cu peste 25.000 de producători. în România, Carrefour lansează cea de-a patra Filieră a Calităţii Carrefour, în contextual creşterii riscurilor din industria alimentară, în ceea ce priveşte produsele agricole.

Pentru acest nou proiect, furnizorul este Agrico-m, organizat ca o fermă de familie de producţie vegetală, cu suprafaţa de teren de peste 300 hectare de teren arabil, în depresiunea Tg. Secuiesc.

Agrico-m cultivă anual 100 ha cu cartofi, alături de culturile de rotaţie - grâu , răpită şi muştar pentru sămânţă. Fermă funcţionează conform standardelor de mediu, sanitare şi sanitar-veterinare impuse de legislaţia naţională şi internaţională. Retailerul a încheiat anterior alte trei parteneriate pentru carne de porc (cu Marex), păstrăv (cu Romanet) şi pentru morcovi (cu Big Land, care are marca Ferma Stoian, produse româneşti).

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Agrico-m,
Carrefour,
tuberculi
/actualitate/cartofii-romanesti-produsi-de-agrico-m-ar-putea-reprezenta-20-din-vanzarile-de-tuberculi-ai-retelei-carrefour-8933185
8933185
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.