Carrefour România şi Angst au deschis al treilea magazin în franciză
Grupul Carrefour în România şi Angst au deschis pe cel de-al treilea magazin de proximitate sub sigla Carrefour Express, în Capitală, pe B-dul Ion Mihalache.
Parteneriatul între Carrefour România şi Angst a fost lansat pe plan local, pe 13 octombrie şi concretizează un nou format în portofoliul retailerului francez: cel de proximitate. Noul magazine are o suprafaţă de vânzare de 140 mp, 2 case de marcat, 10 angajaţi şi 1.300 de produse.
Grupul Angst are 3 fabrici - la Buftea (carne proaspătă şi preparate fierte, afumate), Salsi Sinaia (produse crud uscate) şi la Videle (fabrica de procesare a laptelui) şi 24 de supermarketuri.
Carrefour operează în prezent în România 25 de hipermarketuri, 50 de supermarketuri şi 3 magazine de proximitate, de tip franciză.
Vânzările Carrefour în România au crescut anul trecut cu 4,8%, la 1,184 miliarde euro (include TVA), datorită extinderii reţelei de magazine, reiese din datele prezentate joi de retailerul francez.
în condiţii comparabile, vânzările Carrefour în România au scăzut cu 0,7%, în timp ce extinderea operaţiunilor a contribuit cu plus 6,1% la afaceri.
La curs valutar constant, vânzările companiei pe piaţa românească au crescut cu 5,4%, potrivit unui comunicat al Carrefour, al doilea mare retailer la nivel global după gigantul american Wal-Mart.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro