Care sunt marcile auto mari invinse de Dacia in Europa
Cu o luna inainte de sfarsitul anului, statisticile la nivelul Europei scot in prim plan marca romaneasca Dacia. Vanzarile totale de Logan, Sandero si Duster au fost de 238.000 de masini, in crestere cu 10% fata de primele 11 luni din 2009. Numarul nu spune mare lucru dar daca ne uitam la vanzarile marcilor mult mai cunoscute, observam ca Dacia a intrat cu succes pe marile piete europene si a reusit sa convinga. Cum?
Multi pun succesul Dacia pe seama situatiei economice actuale care a provocat schimbari in comportamentul de consum. In perioade de criza, multi oameni reduc cheltuielile, inclusiv bugetele pentru achizitia unei masini.
Oferta de pret Dacia a venit ca o manusa pe noua tendinta de consum, modelele marcii romanesti avand preturi mici si un raport calitate/pret foarte bun.
Drept urmare, Dacia a reusit sa vanda mai multe masini decat Kia, care a totalizat 237.000 de unitati comercializate in primele 11 luni.
Cititi mai multe pe www.incont.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro