Care sunt cele mai ieftine produse din hipermarketuri

Postat la 17 septembrie 2010 30 afişări

De cand ne-a incoltit criza, consumam tot ce este mai ieftin, spre bucuria marilor lanturi de magazine. Toate vor sa vanda cat mai multe produse sub marca proprie, pentru ca romanii au inceput sa nu se mai uite la firma, ci la pret. Producatorii care au deja un renume se simt, insa, amenintati si spun ca un aliment cu 30% mai ieftin este obligatoriu si de o calitate mai proasta. Disputa dintre cele doua parti va fi transata cu siguranta numai de clienti.

Din cele 2.000 de tone de mustar pe an, plus alte cateva sute de tone de ketchup si maioneza produse de o fabrica din Sibiu, doar 40 % din productie este vanduta pe cont propriu, iar restul ajunge in hipermarketuri.

Toate lanturile Carrefour, Cora, Real, Metro, Mega Image, Penny sau Profi vand alimente, cosmetice, produse de igiena sau scutece, pe care pun marca proprie. Preturile sunt cu 20 pana la 40% mai mici fata de marcile cunoscute la nivel national. Dar marii producatori sustin ca pretul mic poate ascunde o calitate mai slaba.

"Daca intr-un tip de salam avem un procent de carne, de slanina si de alte componente, atunci, ca sa scoti un pret mai mic, reduci procentul de carne", explica Dragos Frumosu, presedintele Federatiilor Sindicale din Industria Alimentara.

Cititi mai multe pe www.incont.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
produse,
hipermarketuri,
/actualitate/care-sunt-cele-mai-ieftine-produse-din-hipermarketuri-7282434
7282434
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.