Care este marele rival al DACIEI DUSTER şi cât costă acesta pe piaţa din România.
Japonezii de la Suzuki au introdus anul trecut în gama lor de modele un sistem de propulsie hibrid „mild-hybrid” la 48V. Tehnologia este disponibilă pe „benzinarul” 1.4 litri Boosterjet, care poate fi comandat pe piaţa din România la un preţ de pornire de 16.790 de euro cu TVA inclus.
Potrivit listei oficiale de preţuri, cea mai ieftină versiune a lui Suzuki Vitara are tracţiune pe puntea faţă şi este oferită în nivelul de echipare „Cool”. Aceasta oferă, între altele, faruri multi-reflector cu LED, lumini de zi cu LED (DRL), bare longitudinale de plafon de culoare neagră, jante din oţel cu capace 215 / 60 R16, volan în trei spiţe cu comenzi pentru sistemul audio şi pilot automat, aer condiţionat cu reglare automată, sistem audio cu patru incinte şi cd player cu redare mp3 şi Bluetooth, cruise control, ABS, ESP, airbag-uri frontale (şofer + pasager), airbag-uri laterale şi tip cortină, funcţie de asistare la frânare, etc.
Cea mai scumpă versiune Suzuki Vitara Hybrid costă 22.790 de euro cu TVA, preţ care includ nivelul de echipare „Luxus”, propulsorul 1.4 Boosterjet şi sistemul de tracţiune integrală „AllGrip”. Cutia de viteze este una manuală cu 6 trepte.
Cititi mai multe pe www.promotor.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro