Business „hrănit” de pandemie. Glovo şi-a triplat prezenţa în piaţa locală şi estimează venituri tranzacţionate în valoare de 150 mil. euro pentru 2020

Autor: Andra Stroe Postat la 29 octombrie 2020 84 afişări

Business „hrănit” de pandemie. Glovo şi-a triplat prezenţa în piaţa locală şi estimează venituri tranzacţionate în valoare de 150 mil. euro pentru 2020

Deşi e puţin probabil „că cineva va ieşi câştigător din situaţia asta”, după cum a spus, în cadrul unei conferinţe de presă Victor Răcariu, general manager Glovo CEE, referindu-se la contextul în care se află piaţa de business ca urmare a apariţiei pandemia de COVID-19, totuşi, pentru platformele de delivery 2020 a venit cu creşteri importante.

Anul acesta, pe fondul cererii crescute pentru servicii de livrare, Glovo şi-a extins activitatea în 23 de oraşe noi, compania fiind prezentă în momentul de faţă în 33 de localităţi din România. Mai mult, tot impulsionată de pandemie, valoarea tranzacţionată s-a dublat în T4 faţă de T1, potrivit estimărilor companiei, aşteptările pentru final de an vizând atingerea unei cifre de 150 de milioane de euro a valorii tranzacţionate.

Valoarea unei comenzi medii în aplicaţia Glovo a fost anul acesta de 65 de lei la nivelul Capitalei, şi de 56 de lei în celelalte oraşe, reprezentanţii businessului estimând un număr de 10 milioane de comenzi pentru întregul an, oraşele cu cele mai multe comenzi fiind Bucureşti şi Timişoara, urmate de Cluj şi Braşov. Cea mai mare comandă înregistrată pe Glovo în 2020 a fost în valoare de 3.800 lei, iar cele mai populare intervale orare au fost 11:00-13:00 şi 18:00-20:00. Printre cele mai populare produse comandate pe zona de retail se numără apa, bananele şi sucurile, iar pe segmentul restaurante, McPuişor şi shaorma.

În momentul de faţă peste 40.000 de curieri parteneri sunt înregistraţi pe platforma Glovo pe tot teritoriul ţării, iar dintre aceştia 5.000 sunt, în medie, activi săptămânal.

Pentru anul următor compania estimează o creştere cu aproximativ 50% a valorii tranzacţionate prin intermediul aplicaţiei, până la 230 de milioane de euro. De asemenea, reprezentanţii Glovo au în plan extinderea în alte 32 de judeţe şi atingerea unui număr de 3 milioane de descărcări ale aplicaţiei, de la 2 milioane, cel din prezent.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
valoare,
aplicatie

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.