Banca Transilvania vrea să vândă 15.000 de carduri de credit până în iunie

Autor: Ciprian Botea Postat la 26 martie 2013 28 afişări

Banca Transilvania vrea să vândă 15.000 de carduri de credit sub sigla MasterCard până la sfârşitul lunii iunie printr-o campanie promoţională în cadrul căreia îşi tentează clienţii cu trei luni de graţie şi bonusuri duble, precum şi costuri de emitere zero.

Banca Transilvania vrea să vândă 15.000 de carduri de credit până în iunie

Banca Transilvania vrea să vândă 15.000 de carduri de credit sub sigla MasterCard până la sfârşitul lunii iunie printr-o campanie promoţională în cadrul căreia îşi tentează clienţii cu trei luni de graţie şi bonusuri duble, precum şi costuri de emitere zero. Deţinătorii de carduri le pot utiliza pentru achiziţii în rate sau pentru a obţine bonusuri ca procent din cumpărături în 4.000 de spaţii ale unor retaileri de electronice şi electrocasnice, magazine de haine şi bricolaj, farmacii, librării sau agenţii de turism. Bonusurile ajung până la 0,3% din cumpărături şi pot fi utilizate ulterior pentru achiziţii la comercianţii parteneri ai băncii. Cardul de credit a devenit în ultimul an principalul teren de luptă al bancherilor pe fondul restricţionării vânzărilor de credite.

Toate stirile sunt pe zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Banca Transilvania,
carduri de credit
/actualitate/banca-transilvania-vrea-sa-vanda-15-000-de-carduri-de-credit-pana-in-iunie-10691508
10691508
comments powered by Disqus
Generaţia Z, faţă în faţă cu criza Generaţia Z, faţă în faţă cu criza

Dacă cele cinci generaţii contemporane născute înainte de 1995 au trecut deja printr-o serie de evenimente mondiale care le-au schimbat mentalitatea, comportamentul de consum şi mai ales viitorul, pentru membrii Generaţiei Z (1995-2010) schimbările aduse de actuala criză globală reprezintă o noutate pe toate planurile.

vezi continuarea
ZF.ro
Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj, îl are pe rotweillerul Rex. „Rotweiller este o rasă inteligentă, puternică, de pază, dar şi de companie, şi am ştiut că este rasa care mi se potriveşte cel mai bine" Executivii şi prietenii lor cei mai buni: Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj, îl are pe rotweillerul Rex. „Rotweiller este o rasă inteligentă, puternică, de pază, dar şi de companie, şi am ştiut că este rasa care mi se potriveşte cel mai bine"
ULTIMĂ ORĂ. Ce se întâmplă între China şi România? Beijingul a provocat României cel mai mare DEFICIT. Dezvăluiri despre dependenţa faţă de chinezi
Mediafax
Ce amendă riscă Ludovic Orban, după ce a fumat în biroul său Ce amendă riscă Ludovic Orban, după ce a fumat în biroul său
Povestea de film a lui Oase şi Aţă, barbugii urmăriţi pentru omor. Cum au fost găsiţi de poliţişti
MonitorulApararii
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
MonitorulPartidelor
Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură Ministrul Economiei, despre poza din biroul lui Ludovic Orban: Servisem ceva atunci, o prăjitură
PSD, ALDE şi Pro România, tot mai aproape de o alianţă electorală
MonitorulSiguranteiCetateanului
COMENTARIU Valeriu Suhan Medicii, eroi pan' la bani... Sporurile promise de stat nu prea pot fi platite COMENTARIU Valeriu Suhan Medicii, eroi pan' la bani... Sporurile promise de stat nu prea pot fi platite
COMENTARIU Valeriu Suhan Rau e sa fii prost...

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.