Banca Transilvania vrea să vândă 15.000 de carduri de credit până în iunie
Banca Transilvania vrea să vândă 15.000 de carduri de credit sub sigla MasterCard până la sfârşitul lunii iunie printr-o campanie promoţională în cadrul căreia îşi tentează clienţii cu trei luni de graţie şi bonusuri duble, precum şi costuri de emitere zero.
Banca Transilvania vrea să vândă 15.000 de carduri de credit sub sigla MasterCard până la sfârşitul lunii iunie printr-o campanie promoţională în cadrul căreia îşi tentează clienţii cu trei luni de graţie şi bonusuri duble, precum şi costuri de emitere zero. Deţinătorii de carduri le pot utiliza pentru achiziţii în rate sau pentru a obţine bonusuri ca procent din cumpărături în 4.000 de spaţii ale unor retaileri de electronice şi electrocasnice, magazine de haine şi bricolaj, farmacii, librării sau agenţii de turism. Bonusurile ajung până la 0,3% din cumpărături şi pot fi utilizate ulterior pentru achiziţii la comercianţii parteneri ai băncii. Cardul de credit a devenit în ultimul an principalul teren de luptă al bancherilor pe fondul restricţionării vânzărilor de credite.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro