Apple a preluat de la Google titlul de cel mai valoros brand din lume

Postat la 09 mai 2011 9 afişări

Apple s-a propulsat in topul celor mai importante 100 de branduri din lume, dupa ce valoarea companiei a crescut cu 84% la 153 mld. dolari, potrivit unui studiu facut de compania de cercetare Millward Brown, citata de The Guardian.

Producatorul iPhone si iPad a reusit sa detroneze Google, liderul clasamentului in ultimii 4 ani, datorita succesului inregistrat in productia de gadget-uri pentru mediul corporatist.Primele doua pozitii din clasament sunt detinute de Apple si Google.

Cele mai valoroase 10 companii activeaza in domeniile de tehnologie sau telecom, printre numele notabile numarandu-se IBM, pe locul trei, Microsoft pe pozitia a cincea si AT&T pe locul sapte sau China Mobile, pe locul noua.McDonald's a avansat pe locul patru, Marlboro si Coca-cola fiind pe pozitiile sase si opt iar General Electric pe locul zece.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Apple,
Google,
valoros brand,
Millward Brown
/actualitate/apple-a-preluat-de-la-google-titlul-de-cel-mai-valoros-brand-din-lume-8250718
8250718
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.