Answear România lansează campania de Black Friday şi estimează vânzări totale de 3,9 milioane de euro

Autor: Andra Stroe Postat la 05 noiembrie 2020 90 afişări

Answear România lansează campania de Black Friday şi estimează vânzări totale de 3,9 milioane de euro

Săptămâna viitoare, Answear România lansează campania de Black Friday, în care anunţă reduceri de până la 70% inclusiv la colecţiile noi ale brandurilor de top. În urma evenimentului, compania estimează vânzări totale de 3,9 milioane de euro, în creştere cu 30% faţă de anul anterior.

Printre branduri incluse în oferta din acest an se numără Guess, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Calvin Klein, Polo Ralph Lauren, Adidas, Pepe Jeans, iar ca şi categorie de produse, cu preponderenţă gecile, canadienele, articolele sportive, cizmele, botinele şi puloverele.

Dacă anul trecut cele mai multe cumpărături s-au făcut la 00:00, urmat de ora 14:00, anul acesta echipa Answear se aşteaptă ca seara să se realizeze cele mai multe comenzi pentru că şi utilizatorii au în prezent un alt program din cauza pandemiei. În 2019, cea mai mare sumă alocată în cadrul unei comenzi a fost de 14.000 lei şi a conţinut un număr de şapte produse.

„Anul acesta ne aşteptăm la o comandă medie de 300 lei şi la vânzări totale de 3,9 milioane de euro, iar cele mai mari vânzări să se înregistreze la brandurile Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Calvin Klein, Medicine, Guess, Adidas. În procente, cel mai mare discount de pe platformă va fi de 70%, iar ca valoare va fi suma de 1.500 lei”, spune Raluca Radu, country manager Answear România.

Pe lângă intervalul dedicat cumpărăturilor online de Black Friday, o altă schimbare în comportamentul clienţilor faţă de anul anterior se preconizează a fi în privinţa modalităţii de plată: „Credem că se va păstra un procent mult mai ridicat faţă de anul trecut pentru plăţile online cu cardul. Ne aşteptăm la un număr de patru ori mai mare decât anul trecut de plăţi online prin card”, adaugă executivul.

Pentru brandul Answear, anul 2020 a venitu cu creşteri importante, ca, de altfel, pentru mai toţi jucătorii din e-commerce: în perioada ianuarie – octombrie 2020 a înregistrat o evoluţie de 30% faţă de anul trecut, tot anul acesta portofoliul depăşind 350 de branduri, doar în 2020 fiind adăugate aproximativ 50 de branduri noi. Cum în general creşterea din acest an este de peste 30% pentru totalul vânzărilor anuale pe platforma companiei, retailerul online estimează să încheie anul cu o creştere de minim 30%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
vanzari,
black friday,
estimare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.