Vanzarile grupului Metro au scazut anul trecut cu 3,6%
“Ampla reorganizare a grupului si-a aratat deja rezultatele”, spune Eckard Cordes, CEO al Metro Group. Desi in termeni reali vanzarile grupului au scazut cu 3,6%, pana la 65,5 miliarde de euro, ajustate in functie de influenta cursului valutar acestea au fost cu 0,2% mai mari decat in 2008. Pe termen mediu, Metro isi mentine la nivel international tinta de crestere cu sase procente anual.
Divizia de cash&carry a inregistrat o scadere de 7,6%, un impact semnificativ avand scaderea vanzarilor din segmentul nealimentar in regiunea din estul Europei. Pe piata romaneasca grupul Metro mai este prezent si cu divizia de hipermarketuri Real.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro