Vanzarile grupului Metro au scazut anul trecut cu 3,6%

Postat la 17 martie 2010 12 afişări

“Ampla reorganizare a grupului si-a aratat deja rezultatele”, spune Eckard Cordes, CEO al Metro Group. Desi in termeni reali vanzarile grupului au scazut cu 3,6%, pana la 65,5 miliarde de euro, ajustate in functie de influenta cursului valutar acestea au fost cu 0,2% mai mari decat in 2008. Pe termen mediu, Metro isi mentine la nivel international tinta de crestere cu sase procente anual.

Divizia de cash&carry a inregistrat o scadere de 7,6%, un impact semnificativ avand scaderea vanzarilor din segmentul nealimentar in regiunea din estul Europei. Pe piata romaneasca grupul Metro mai este prezent si cu divizia de hipermarketuri Real.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
comert,
Metro,
vanzari,
magazine
/actualitate/afaceri/vanzarile-grupului-metro-au-scazut-anul-trecut-cu-3-6-5753310
5753310
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.