Unul din doi oraseni au cumparat o marca privata in 2009
Anul trecut jumatate din locuitorii din mediul urban au cumparat produse apartinand marcilor private ale retailerilor, dar doar 12% le achizitioneaza regulat, se arata intr-un studiu GfK.
Cele mai bine vandute produse apartinand marcilor proprii au fost dulciurile si mezelurile. Desi jumatate din cumparatori au achizitionat astfel de produse, doar 12% din ei o fac in mod constant. Mai mult decat atat, 30% din cei chestionati nu au auzit niciodata de acest tip de marci.
Principalul factor care sta la baza deciziei de cumparare a marcilor private este pretul mai mic fata de produsele conventionale. Cei mai multi dintre respondenti nu considera insa ca aceste produse au o calitate mai scazuta, care i-ar putea determina sa nu mai cumpere.
Vanzarile de marci proprii ale retailerilor au fost in jur de 350 milioane euro anul trecut, potrivit calculelor BUSINESS Magazin, ceea ce reprezinta circa 6% din comertul modern. Pana in 2012 toate hypermarketurile au drept obiectiv majorarea ponderii vanzarilor de marci private la 20% din totalul vanzarilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro