Topul reclamatiilor la telefonie si utilitati: greselile din facturi si intreruperile dese

Postat la 07 iunie 2010 55 afişări

Reclamatiile romanilor la adresa furnizorilor de telefonie si utilitati cu greu pot fi rezolvate pe cale amiabila: cel mult 25% dintre cazuri.

Tot mai multi romani se plang de serviciile de telefonie mobila, ca si de cele de utilitati, in conditiile in care tarifele cresc de la un an la altul, fara ca aceste sume sa se vada neaparat in rezolvarea problemelor.

In primele patru luni, abonatii companiilor de telefonie au trimis aproape 1.300 de petitii catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), nemultumiti de calitatea serviciilor, cu 13% mai multe reclamaţii faţă de aceeasi perioada a anului trecut.

Mai multe amanunte pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telecom,
utilitati,
facturi,
reclamatii
/actualitate/afaceri/topul-reclamatiilor-la-telefonie-si-utilitati-greselile-din-facturi-si-intreruperile-dese-6303251
6303251
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.