Topul reclamatiilor la telefonie si utilitati: greselile din facturi si intreruperile dese
Reclamatiile romanilor la adresa furnizorilor de telefonie si utilitati cu greu pot fi rezolvate pe cale amiabila: cel mult 25% dintre cazuri.
Tot mai multi romani se plang de serviciile de telefonie mobila, ca si de cele de utilitati, in conditiile in care tarifele cresc de la un an la altul, fara ca aceste sume sa se vada neaparat in rezolvarea problemelor.
In primele patru luni, abonatii companiilor de telefonie au trimis aproape 1.300 de petitii catre Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), nemultumiti de calitatea serviciilor, cu 13% mai multe reclamaţii faţă de aceeasi perioada a anului trecut.
Mai multe amanunte pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro