Top 10 companii din industria bunurilor de larg consum: criza se vede in conturile de profit reduse la jumatate

Postat la 29 iunie 2010 27 afişări

Cei mai mari zece jucatori din industria bunurilor de larg consum au reusit anul trecut sa-si mentina vanzarile la circa 4 miliarde de euro - nivelul din 2008 -, insa au raportat profituri la jumatate, potrivit datelor din Anuarul ZF "Cei mai mari jucatori din economie" si din raportarile acestora la Registrul Comertului.

Cele zece companii controleaza 20% din piata bunurilor de larg consum, estimata de ZF la 20 mld. euro in 2009. Un an de criza a redus ratele de profitabilitate ale gigantilor din sectorul FMCG (piata bunurilor de larg consum) si a trecut pe pierdere companiile JTI si Unilever.

Singurul jucator din clasament care a raportat o crestere de profit in acest interval a fost Philip Morris, insa reprezentantii companiei spun aă avansul s-a datorat in mare parte unor transferuri realizate intre entitatile juridice din Romania ale producatorului american.

Mai multe amanunte pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
afaceri,
profituri,
companii
/actualitate/afaceri/top-10-companii-din-industria-bunurilor-de-larg-consum-criza-se-vede-in-conturile-de-profit-reduse-la-jumatate-6459175
6459175
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.