Schimbari in echipa de management Danone Romania

Postat la 26 iulie 2010 96 afişări

Laurentiu Tulvan a fost numit director industrial al Danone Romania, iar Irina Fadeeva a devenit director de lant de distributie, incepand din aceasta luna.

Laurentiu Tulvan are 38 de ani si s-a alaturat echipei Danone Romania in anul 2000 pe pozitia de inginer proiect, fiind promovat in 2001 manager de proiect si apoi in 2003 manager de productie. Ulterior, timp de 5 ani, Laurentiu a avut un parcurs profesional international in cadrul grupului Danone, ca manager de performanta industriala pentru divizia de produse lactate. In anul 2008 s-a reintors in Danone Romania, unde a ocupat pana in 2010 functia de manager de fabrica. Laurentiu Tulvan a absolvit Facultatea de Stiinta Calculatoarelor Galati si are un Master in Informatica Industriala.

Irina Fadeeva a fost inainte director de logistica in Danone Rusia si are o experienta de peste 14 ani in aria de operatiuni in companii din FMCG precum Coca-Cola sau Baltic Beverages Holding. Ea a intrat in echipa Danone Rusia in anul 2006, ca manager de proiecte, si a fost promovata in acelasi an ca director de logistica. A absolvit Universitatea Rossiiski Gosudarstvennii din Rusia si cursurile EMBA in cadrul Stockholm School of Economics.

Fabrica Danone Romania din Bucuresti se intinde pe o suprafata de 70.000 mp, are o capacitate anuala de productie de aproximativ 100.000 tone de produse lactate proaspete si un buget total de investitii in perioada 1999-2009 de aproximativ 60 de milioane de euro.

Danone Romania are o retea logistica ce cuprinde 19 platforme regionale si o flota proprie de distributie formata din 85 de camioane frigorifice, cu capacitate zilnica de livrare de 150 tone, ce aprovizioneaza clientii la nivel national. 40 de camioane cu capacitati de transport intre 3,5 si 22 tone aprovizioneaza zilnic platformele regionale dinspre depozitul central din Bucuresti, onorand o medie lunara de 65.000 de comenzi ale clientilor din tara.

Produsele Danone Romania acopera in prezent 50% din consumul national din categoria de produse lactate proaspete si 60% din categoria iaurturi consumate la nivel national si se comercializeaza pe o piata cumulata de 47 milioane de consumatori din Romania, Moldova, Bulgaria, Grecia si tarile adriatice.

Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2009 o cifra de afaceri de 435 de milioane de lei, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent peste 700 de angajati si un portofoliu ce depaseste 60 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
Danone,
lactate,
management
/actualitate/afaceri/schimbari-in-echipa-de-management-danone-romania-6732136
6732136
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.