Retelele sociale vor ucide marketingul traditional

Postat la 22 ianuarie 2010 21 afişări

Cand lumea va intelege exact potentialul retelelor sociale, de marketingul traditional se va alege praful.

O femeie de peste Ocean a inventat o cutie de pizza mai buna decat cele obisnuite. Neinteresant. nsa aceeasi femeie a inventat si o metoda mai buna de a da sfoara in tara. I-a spus despre cutie lui Ashton Kutcher. Pe Twitter. Dupa patru minute a primit raspunsul - "smart".

Actorul e cel mai urmarit om de pe Twitter si raspunsul sau a adus cutia de pizza pe radarul celor 1,3 milioane de urmaritori ai sai. O zi mai tarziu, Green Box avea 20.000 de vizitatori pe site. Acum, propriul videoclip de pe You Tube are peste 700.000 de vizionari. Cati bani a costat toata "campania de marketing"? Cativa dolari.

Acum, sa nu ne-ntelegem gresit; nu trebuie sa-i scrieti lui Kutcher, sau vreunui Kutche autohton de fiecare data cand aveti o idee de afaceri. Doar cand ideea este buna...

Un lucru e cert, cine nu se gandeste serios la modurile in care sa-si atinga publicul tinta prin intermediul retelelor sociale, va pierde trenul competitiei, nu va face parte din tendinta si, mai devreme sau mai tarziu, probabil ca nu va face parte din piata.

Cine si ce retea sociala foloseste

Twitter:

Persoana cu cont pe Twitter are intre 18 si 49 de ani, 55% sunt femei, 45% barbati, jumatate dintre useri au studii superioare, si cei mai multi castiga binisor peste medie;

Este una dintre retelele sociale cu cea mai mare crestere - momentan are peste 22 de milioane de vizitatori lunar.

Facebook:

Userul obisnuit are intre 12 si 34 de ani, 54% sunt femei, 46% barbati, cei mai multi au studii superioare si au venituri cel putin de nivel mediu;

Facebook e cea mai mare retea sociala din lume, cu 100 de milioane de conturi in lume si peste 90 de milioane in SUA.

Linkedin

Cel care si-a facut cont aici are intre 35 si 50 de ani, cei mai multi sunt barbati cu studii superioare si castiguri peste medie;

Linkedin are mai bine de 42 de milioane de membri in peste 200 de tari (toti executivii companiilor din Fortune 500 au cont pe Linkedin)

Sursa: Quantcast

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
internet,
retele sociale,
twitter,
marketing
/actualitate/afaceri/retelele-sociale-vor-ucide-marketingul-traditional-5407893
5407893
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.