Retelele de retail se acuza de oferte "disperate"
Doar magazinele hard-discount si vanzarile din piete mai cresc Majoritatea consumatorilor se uita in primul rand la oferte Retailerii spun: actiunile disperate de discount nu duc piata intr-o directie buna.
De la berea la halba din piata vanduta la oferta "6 lei pentru trei plus una gratis"pana la automobile de zeci de mii de euro cu reduceri cu care se mai poate cumpara inca o masina, aproape nimic nu se mai vinde in retail fara "discount".
Iar in conditiile in care va urma inca un val puternic al scaderii puterii de cumparare ca urmare a reducerii generale a salariilor si pensiilor pentru aproape 8 milioane de persoane, adica cei 2 milioane de salariati bugetari si din companii de stat si cei 6 milioane de pensionari, comerciantii va trebui sa arunce pe piata reduceri brutale pentru a putea supravietui in 2010.
Mai multe amanunte pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro