Retailerii incep sa-si dea seama ca relansarea consumului nu vine fara reduceri masive de pret
Pe o piata care continua sa se contracte in acest an din cauza reducerilor de salarii si a disponibilizarilor anuntate in sistemul public si in cel privat, retailerii pariaza pe promotii mai mult ca in 2009.
Reducerile de preturi ajung chiar si la 40% in hipermarketuri, iar pe pietele cele mai afectate de declinul consumului - precum electro-retailul si comertul cu mobila - putine retele de magazine au transferat in pret majorarea de TVA de la 1 iulie, luandu-si astfel riscul de a se adanci si mai mult in vartejul scaderilor de vanzari. Pe termen scurt, promotiile aduc cresteri chiar si de patru ori ale rulajelor, insa consultantii atrag atentia ca pot afecta sanatatea financiara a unei companii din cauza reducerii profitului.
"Toată lumea cauta pretul cel mai mic in magazine in perioada aceasta. Gospodinele, in special, stiu preturile pe dinafara pentru ca fac comparatii intre magazine", afirma Marius Caluian, directorul companiei de cercetare a pietei MEMRB.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro