Nokia a devenit din "BMW-ul telefoanelor" un "banal Ford"

Postat la 24 aprilie 2010 14 afişări

Daca in urma cu zece ani Nokia era brandul numarul unu in telefoane mobile, acum producatorul finlandez se vede nevoit sa-si pastreze clientii cu preturi reduse, in conditiile in care a pierdut cursa pentru inovatie si fiabilitate in fata unor concurenti ca Apple, scrie Bloomberg.

"In mod cert as opta pentru un iPhone, chiar daca e mai scump. Am nevoie de un telefon rapid, care sa nu cedeze si care sa fie flexibil", spune un student la un magazin de telefone mobile in Londra.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IT&C,
Nokia,
modele,
BMW
/actualitate/afaceri/nokia-a-devenit-din-bmw-ul-telefoanelor-un-banal-ford-6052471
6052471
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.