Nokia a devenit din "BMW-ul telefoanelor" un "banal Ford"
Daca in urma cu zece ani Nokia era brandul numarul unu in telefoane mobile, acum producatorul finlandez se vede nevoit sa-si pastreze clientii cu preturi reduse, in conditiile in care a pierdut cursa pentru inovatie si fiabilitate in fata unor concurenti ca Apple, scrie Bloomberg.
"In mod cert as opta pentru un iPhone, chiar daca e mai scump. Am nevoie de un telefon rapid, care sa nu cedeze si care sa fie flexibil", spune un student la un magazin de telefone mobile in Londra.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro