Metro a lansat o campanie pentru clienti care cumpara de cel putin 100 lei

Autor: Ioana Mihai Postat la 07 octombrie 2010 68 afişări

Reteaua Metro Cash & Carry a lansat o campanie prin care clientii care fac cumparaturi de cel putin 100 lei (fara TVA) pe o singura factura pot castiga unul dintre cele patru mari premii – autoturisme Dacia Duster. Actiunea vizeaza toate centrele retelei, atat cele 25 de spatii cash&carry cat si cele 2 Metro Punct, in perioada 7-20 octombrie.

Campania mai cuprinde premii ca 10 excursii, pentru doua persoane, in Republica Dominicana, 20 de televizoare LCD Finlux; 20.000 vouchere de cumparaturi Metro cu o valoare unitara de 10 Lei (TVA inclus) si 20 vouchere pentru cate un curs la Centrele de Competenta Metro.

Cu cat valoarea facturii este mai mare, cu atat numarul taloanelor de participare primite va fi mai mare. Astfel, pentru cumparaturi intre 100,00 Lei (fara TVA) si 300,00 Lei (fara TVA), clientii primesc un singur talon de participare, pentru cumparaturi de la 300 lei la 600,00 lei (fara TVA), clientii vor primi 2 taloane, in timp ce pentru fiecare factura a carei valoare este de peste 600 lei (fara TVA), cumparatorii vor primi cate 3 taloane razuibile de participare.

Metro este cel mai mare comerciant de piata romaneasca, cu o cifra de afaceri de peste 1,2 miliarde de euro in 2009. Pe piata romaneasca de cash&carry mai este prezenta reteaua Selgros.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
metro,
comert,
retail,
promotii
/actualitate/afaceri/metro-a-lansat-o-campanie-pentru-clienti-care-cumpara-de-cel-putin-100-lei-7454723
7454723
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.