Litoral: 10.000 de camere de hotel au afaceri cât două restaurante McDonald’s
Scuzele hotelierilor sunt multiple, pornind de la faptul că sezonul nu durează decât două luni, criza a afectat turismul sau că majoritatea camerelor sunt clasificate la două stele. Pe de altă parte, investiţiile în aceste unităţi sunt infime.
Privatizarea hotelurilor de la malul mării a avut un efect paradoxal. În lipsa managementului eficient şi a investiţiilor, unităţile stau goale.
Cei mai mari zece proprietari de hoteluri de la malul mării abia reuşesc să genereze un business de 10 milioane de euro, aproape cât două restaurante McDonald's, deşi deţin un sfert din capacitatea de cazare de pe litoral, adică 20.000 de locuri în 10.000 de camere. Primii în topul hotelurilor goale sunt SIF Transilvania, Josef Goschy şi fraţii Micula, cu peste 15.000 de locuri şi afaceri de 7 mil. euro.
Deşi hotelurile au fost privatizate, în plin sezon ele stau goale, iar întrebarea care se ridică este de ce proprietarii nu ştiu să le pună pe piaţă. Investiţiile mici sau lipsa de oferte atractive în regim all-inclusive sunt câteva dintre motivele care îi îndepărtează pe turişti de foste staţiuni celebre, aşa cum era cazul Neptunului, fosta perlă a litoralului românesc, şi-i duc la Nisipurile de Aur ale vecinilor de la sud.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro