Flanco repara, inlocuieste sau returneaza banii pentru orice produs
Compania de retail de electronice, electrocasnice si IT Flanco a lansat garantia All Inclusive, prin care repara, inlocuieste sau returneaza banii pentru orice produs, indiferent de defectiune, in termen de cel mult cinci zile, in schimbul unei taxe ce porneste de la 49 de lei.
Dupa ce sunt contactati telefonic sau prin email, angajatii Flanco se vor depasa la locuinta clientilor pentru a repara produsul la fata locului sau pentru a-l prelua in service, iar daca defectiunea este mai grava, compania se angajeaza sa inlocuiasca produsul cu unul nou sau sa returneze valoarea in cel mult cinci zile.
Garantia All Inclusive vine in completarea garantiei primite de la furnizor, asigurand servicii suplimentare precum diagnosticare si reparare la domiciliul clientului, transportul gratuit al aparatului la centrul de service si inapoi la domiciliul clientului, repararea, inlocuirea cu un produs similar sau returnarea banilor in maximum 5 zile de la sesizare.
"Flanco ofera astfel garantia repararii sau inlocuirii unui produs intr-un interval mult sub cel intalnit in mod uzual", spune Adrian Olteanu, directorul executiv al Flanco, retailer care a iesit din insolventa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro