eMAG vrea 5% din piata electrocasnicelor
Cel mai mare magazin de comert electronic din Romania, eMAG, extinde portofoliul de produse electrocasnice mari, mizand pe o cota de 5% din piata de profil estimata la 300 de milioane de euro in urmatorul an.
"Ne-am fixat tinta pentru o cota de piata de 5% din piata electrocasnicelor in ultimul an, realizabila mai ales ca am rezolvat si problema logisticii acestor produse, mai delicata din cauza dimensiunilor", sustine Iulian Stanciu, directorul general al eMAG, cu ocazia extinderii portofoliului de produse cu o serie de electrocasnice mari, intre care frigidere, masini de spalat rufe, uscatoare, masini de spalat vase si aragazuri.
In primavara acestui an, compania a inceput diversificarea gamei de produse, comercializand aparate electrocasnice mici, de bucatarie si de intretinere a locuintei. "Studiul de piata realizat la inceputul anului releva faptul ca utilizatorii asteapta sa gaseasca in cadrul magazinului mai multe produse din afara sferei IT&C sau electronice", mai spune Stanciu.
Portofoliul de electrocasnice mari cuprinde branduri precum Arctic, Ariston, Beko, Candy, Electrolux, Indesit, LG, Liebherr, Panasonic, Samsung, Whirlpool sau Zanussi, produse care ar trebui sa reprezinte cam 15% din cifra de afaceri a eMAG in urmatorul an, dat fiind ca asteptarile pentru 2010 vizeaza afaceri de 100 de milioane de euro, din care 41 de milioane de euro au fost inregistrate in prima jumatate a acestui an.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro