Danone premiaza tinerii artisti
Danone a organizat a doua editie a concursului de pictura “Danone pentru arta” la Liceul de Arte Plastice “Nicolae Tonitza” din Bucuresti, avand drept tema “Impresia de iarna/ Iarna pe strada mea”, potrivit unui comunicat al companiei.
"Prin acest program, dorim sa ne implicam activ in promovarea tinerelor talente din Romania, sa oferim adolescentilor ocazii si un climat motivant in care sa isi creeze si expuna picturile", a declarat Bogdan Ioachim, director de comunicare, nutritie si stiinta in cadrul Danone Romania.
La concurs au participat 25 de elevi ai liceului, cu varste cuprinse intre 11 si 19 ani, care au avut la dispozitie o luna pentru realizarea picturilor. Au fost selectati 10 castigatori, care au fost premiati cu materiale de pictura si produse Danone.
Danone Romania, parte a Grupului Danone, se afla pe piata din Romania din 1997 si este lider pe segmentul de lactate. In 2008 compania a avut afaceri de 125 milioane euro pe piata locala.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro