Cum a pierdut Sony sansa sa faca din iPad un gadget depasit de timp
Istoria produselor destinate consumului de masa este plina de situatii de genul "daca...poate...ar fi trebuit...", cu companii care au revolutiont tehnologii apoi au pierdut valul pe care ele insele l-au pornit. Niciun exemplu nu este mai concludent in acest caz decat cel al gigantului japonez Sony, scrie Bloomberg.
Tendinta cititoarelor elctronice (e-reader) a fost lansata de compania nipona in 2006, insa nu a dezvoltat suficient proiectul, pentru ca trei ani mai tarziu faima pionieratului in acest domeniu sa fie atribuita celor dela Amazon si Apple, cu Kindle, respectiv iPad.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro