Cum a pierdut Sony sansa sa faca din iPad un gadget depasit de timp

Postat la 06 februarie 2010 37 afişări

Istoria produselor destinate consumului de masa este plina de situatii de genul "daca...poate...ar fi trebuit...", cu companii care au revolutiont tehnologii apoi au pierdut valul pe care ele insele l-au pornit. Niciun exemplu nu este mai concludent in acest caz decat cel al gigantului japonez Sony, scrie Bloomberg.

Tendinta cititoarelor elctronice (e-reader) a fost lansata de compania nipona in 2006, insa nu a dezvoltat suficient proiectul, pentru ca trei ani mai tarziu faima pionieratului in acest domeniu sa fie atribuita celor dela Amazon si Apple, cu Kindle, respectiv iPad.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
IT&C,
Sony,
iPad,
e-reder
/actualitate/afaceri/cum-a-pierdut-sony-sansa-sa-faca-din-ipad-un-gadget-depasit-de-timp-5480198
5480198
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.