Crestere de 22% pentru Asesoft Distribution
Asesoft Distribution, al patrulea jucator de pe piata locala de distributie IT, a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de 127 milioane de dolari, cu circa 22% mai mult fata de nivelul incasarior din anul precedent.
Cresterea vânzarilor Asesoft este astfel de peste doua ori mai mare decat cea inregistrata de segmentul pe care activeaza, potrivit declaratiei lui Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution. “Piata de distributie IT in segmentul in care activam a crescut cu mai putin de 10% in 2008, ceea ce face ca rezultatul nostru sa fie unul foarte bun per ansamblu.”
Cu toate acestea, valoarea incasarilor Asesoft in 2008 se situeaza sub estimarile initiale ale companiei, facute la inceputul anului trecut. Stanciu a taiat intre timp, pe fondul crizei internationale, 10 milioane de dolari (7,7 milioane de euro) din estimarile pentru cifra de afaceri, pana la 125 de milioane de dolari (96,8 milioane de euro), conform unei declaratii facute anterior intr-un articol din Business Magazin aparut in ianuarie.
Atunci, Stanciu preconiza o scadere de pana la 30% a pietei de distributie IT in 2009. Pentru Asesoft Distribution insa, directorul general al companiei detinute de omul de afaceri Sebastian Ghita estimeaza acum o cifra de afaceri de 130 milioane de dolari, in crestere fata de 2008, dar la o scadere a ratei profitului pana spre 1%.
De asemenea, directorul executiv al companiei, Razvan Ziemba, a declarat ca prioritatile pentru acest an se vor concentra pe reducerea preturilor produselor si investitiile in marketing, pentru a stimula vanzarile. In plus, daca anul trecut printre segmentele cu cele mai mari cresteri au fost monitoarele, notebook-urile si produsele pentru retea, in 2009 compania vrea sa compenseze o posibila scadere a pietei de hardware IT prin semnarea de noi parteneriate cu furnizori internationali
. Desi cresterea din ultimii trei ani a Asesoft Distribution, de aproape 2,6 ori (de la 48 milioane in 2005 la 127 milioane USD in 2008), este foarte rapida, Iulian Stanciu spune ca dezvoltarea a avut loc pe o structura eficienta si flexibila, motiv pentru care nu vor fi nevoiti sa redimensioneze activitatea sau structura de personal in conditiile unei piete cu o evolutie sub asteptarile industriei.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro