2009 a fost anul low-cost pentru vinuri

Postat la 03 februarie 2010 42 afişări

La nivelul pietei vinurilor segmentul economic a mers cel mai bine anul trecut, iar producatorii care au sesizat potentialul au lansat multe produse economice. Cei care erau deja prezenti in piata au avut cresteri si de 40%, cum este cazul producatorului Murfatlar, care are in portofoliu brandul Eticheta Neagra.

"Cel mai mare segment al pietei era segmentul mediu si acesta a fost cel mai afectat (in 2009- n.red). Pentru ca foarte multi din consumatorii de acolo s-au mutat in economic din cauza crizei", spune Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
FMCG,
vin,
low-cost,
bauturi
/actualitate/afaceri/2009-a-fost-anul-low-cost-pentru-vinuri-5471919
5471919
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.