2009 a fost anul low-cost pentru vinuri
La nivelul pietei vinurilor segmentul economic a mers cel mai bine anul trecut, iar producatorii care au sesizat potentialul au lansat multe produse economice. Cei care erau deja prezenti in piata au avut cresteri si de 40%, cum este cazul producatorului Murfatlar, care are in portofoliu brandul Eticheta Neagra.
"Cel mai mare segment al pietei era segmentul mediu si acesta a fost cel mai afectat (in 2009- n.red). Pentru ca foarte multi din consumatorii de acolo s-au mutat in economic din cauza crizei", spune Daniel Negrescu, brand manager al Murfatlar.
Cititi mai multe pe www.zf.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro