Afacere pe val pentru unele agentii, litoralul romanesc iese treptat din ofertele altora
Litoralul romanesc, cu 40% din capacitatea de cazare la nivel national, a devenit afacerea de baza pentru unele dintre marile agentii de turism romanesti, dar si o munca grea si putin profitabila pentru altele, care scot treptat din oferta o parte dintre hotelurile de la Marea Neagra.
Cea mai mare agentie de turism din tara cu actionari romani, Eximtur, al carei punct forte a fost in ultimii ani litoralul romanesc, a schimbat partial strategia si s-a orientat mai mult catre catre turismul extern.
"Desi nu pare, nu e usor sa vinzi litoralul romanesc, pentru ca imaginea acestuia in Romania nu e foarte buna si exista multe nemultumiri vis-a-vis de calitatea serviciilor in statiuni. Pentru o agentie care trimite turisti la marea romaneasca rata castigului este, in medie, de 7,5%, mult mai mica fata de destinatiile externe, unde e de 10-12%", spune Lucia Morariu, care a adus anul trecut pe litoral circa 50.000 de turisti romani, cu o cifra totala de vanzari pe litoral de aproximativ 20 milioane de lei (4,7 milioane euro), fata de 6 milioane de euro in anul 2009 si aproximativ 60.000 de turisti.
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro