Afacere pe val pentru unele agentii, litoralul romanesc iese treptat din ofertele altora

Postat la 04 august 2011 17 afişări

Litoralul romanesc, cu 40% din capacitatea de cazare la nivel national, a devenit afacerea de baza pentru unele dintre marile agentii de turism romanesti, dar si o munca grea si putin profitabila pentru altele, care scot treptat din oferta o parte dintre hotelurile de la Marea Neagra.

Cea mai mare agentie de turism din tara cu actionari romani, Eximtur, al carei punct forte a fost in ultimii ani litoralul romanesc, a schimbat partial strategia si s-a orientat mai mult catre catre turismul extern.

"Desi nu pare, nu e usor sa vinzi litoralul romanesc, pentru ca imaginea acestuia in Romania nu e foarte buna si exista multe nemultumiri vis-a-vis de calitatea serviciilor in statiuni. Pentru o agentie care trimite turisti la marea romaneasca rata castigului este, in medie, de 7,5%, mult mai mica fata de destinatiile externe, unde e de 10-12%", spune Lucia Morariu, care a adus anul trecut pe litoral circa 50.000 de turisti romani, cu o cifra totala de vanzari pe litoral de aproximativ 20 milioane de lei (4,7 milioane euro), fata de 6 milioane de euro in anul 2009 si aproximativ 60.000 de turisti.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
litoral,
afaceri,
oferte,
Marea Neagra
/actualitate/afacere-pe-val-pentru-unele-agentii-litoralul-romanesc-iese-treptat-din-ofertele-altora-8568700
8568700
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.