A fost descoperită o planetă de diamant - VIDEO

Postat la 26 august 2011 14 afişări

O planetă foarte exotică, deoarece pare să fie alcătuită în mare proporţie din diamante, a fost descoperită gravitând în jurul unei stele de mici dimensiuni, în apropiere de galaxia noastră, potrivit unui studiu publicat joi în revista Science.

Noua planetă este mult mai densă decât orice alt corp de acest tip detectat până acum şi este alcătuită în mare majoritate din carbon. Deoarece este atât de densă, oamenii de ştiinţă sunt de părere că substanţa din care este alcătuită - carbonul - trebuie să se afle în stare cristalină, ceea ce înseamnă că o mare parte din această planetă este alcătuită într-adevăr din diamante.

"Istoria evoluţiei şi uimitoarea densitate a acestei planete ne sugerează că este formată din carbon - este un diamant uriaş care orbitează în jurul unei stele neutronice la fiecare două ore, pe o orbită atât de strânsă încât aceasta ar încăpea în interiorul Soarelui nostru", a declarat Matthew Bailes, de la Swinburne University of Technology din Melbourne

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

diamant,
planetă,
galaxie

Citeşte pe comedymall.ro

/actualitate/a-fost-descoperita-o-planeta-de-diamant-video-8658013
Cum îşi reinventează afacerile micii antreprenori români? Cum îşi reinventează afacerile micii antreprenori români?

Reinventaţi de pandemie Ţi-ai pus toate economiile la bătaie. Ţi-ai vândut, poate, apartamentul sau motocicleta şi ai investit banii într-o afacere. Nu acum, ci în urmă cu câţiva ani. Totul a mers bine. Ai crescut, uşor-uşor, cu paşi mici, dar ai ajuns la profit, iar acum businessul îţi e suficient să trăieşti fără a avea nevoie şi de un job. Ţi-ai îndeplinit visul. Până când, într-o zi pe care nici tu, nici altcineva nu putea s-o prevadă, totul se prăbuşeşte. Totul se închide. Marfa ta, serviciile tale nu-şi mai găsesc acum clienţii. Totul e captiv în izolare, publicul tău ţintă nu mai există, iar dacă există, îşi drămuieşte cu grijă banii pentru o potenţială criză care se prevesteşte.

Pericol critic: Dacă patronii mor, nu o să mai avem nici angajaţi sau cine să plătească salariile Pericol critic: Dacă patronii mor, nu o să mai avem nici angajaţi sau cine să plătească salariile
Dezvăluirile unui medic de la Medlife despre coronavirus. Care este cel mai IMPORTANT lucru
Când şi cum se termină pandemia de COVID-19 Când şi cum se termină pandemia de COVID-19
Trump spune că ar lua Hidroxiclorochina chiar dacă nu sunt suficiente dovezi că medicamentul vedetă previne sau tratează Covid-19
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel” Apartamentul lui Ungureanu, oferit drept REFUGIU al medicilor în calea COVID-19. „Toţi să facă la fel”