74% dintre manageri vor cresteri prin presiuni pe vanzari
Doua treimi dintre managerii din Romania sunt pesimisti in ce priveste revenirea economica si nu se asteapta la o imbunatatire semnificativa in 2011, arata un studiu realizat de A.T. Kearney. O treime dintre manageri sunt chiar mai pesimisti, spunand ca nu exista niciun fel de semn clar a incheierii crizei.
Toate companiile au initiat actiuni de reducere a costurilor pe parcursul ultimului an si jumatate, dar in loc de modificari structurale ale modelului de afaceri, majoritatea acestor masuri s-au limitat la stoparea investitiilor, inghetarea salariilor si a angajarilor. Aceste masuri sunt potrivite pentru crize pe termen scurt dar tot mai multi lideri de companii se vad prinsi acum in cercul vicios ce cuprinde personalul demotivat, competitia acerba si micsorarea pietei.
In contextul in care venitul disponibil scade si investitiile sunt amanate, studiul A.T. Kearney arata ca 74% dintre managerii din Romania au initiative de crestere a afacerii prin presiune pe vanzari, 77% intensifica eforturile de marketing. Totusi, 13% dintre manageri nu au luat pe parcursul ultimului an niciun fel de masuri pentru cresterea afacerii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro