Fata noua, dar acelasi spirit

Postat la 25 martie 2008 22 afişări

BUSINESS Magazin isi va relansa formatul grafic incepand cu acest numar. Am fost prima revista de business saptamanala de pe piata romaneasca, e timpul sa fim tot primii care anticipam noile tendinte ale pietei.

Acum trei ani si jumatate, in primul editorial din BUSINESS Magazin, Laurentiu Ispir, primul redactor-sef al revistei si fostul meu coleg de facultate si de la Ziarul Financiar, anunta in premiera pe piata romaneasca un stil editorial bazat pe un limbaj direct, care sa explice “modul in care banii circula si faptul ca afacerile de cele mai diverse tipuri, aparent complicate, au un important numitor comun: oamenii. Fie ca sunt manageri, antreprenori, salariati sau doar consumatori”.

Revista a crescut impreuna cu afacerile complicate sau mai putin complicate din aceasta tara, in ultimii trei ani si jumatate, si daca in aceasta perioada ne-am impus prin acest stil editorial si am devenit un etalon in domeniul presei de business, a fost in primul rand datorita voua, cititorilor.

Vedem acum in studiile de audienta si in feedback-ul pe care il primim din partea voastra, in special dupa ce am relansat spre sfarsitul anului trecut versiunea online a revistei - www.businessmagazin.ro -, ca multi dintre voi, cititorii fideli ai revistei, ati urcat in ierarhie (44% dintre cititorii BUSINESS Magazin sunt manageri, potrivit Studiului National de Audienta).

Aceleasi studii ne spun ca veniturile voastre au crescut sustinut in tot acest rastimp (BUSINESS Magazin este acum publicatia economica cu cei mai bogati cititori), dar odata cu avansarea ati ajuns sa aveti tot mai putin timp la dispozitie. Telefonul mobil va suna aproape continuu, agenda va este plina de intalniri cu parte­neri de afaceri si sunteti bombardati din toa­te partile de informatii - televiziuni, site-uri de internet, ziare si reviste. Aveti nevoie in aceste conditii mai mult decat oricand sa va informati cat mai eficient posibil. Acestea au fost argumentele pentru care, la fel ca marii producatori din industria auto, am decis sa facem un facelift al revistei, pentru a ne adapta noilor nevoi pe care voi, cititorii BUSINESS Magazin, le-ati simtit sau urmeaza sa le simtiti. Si iata cum ne-am gandit sa va raspundem.

Am schimbat in primul rand suportul pe care este tiparita revista. Odata cu aceasta, am ales pe baza discutiilor din redactie si a studierii revistelor economice si a tendintelor in domeniu, un layout mult mai modern, intuitiv si util, bazat pe multe elemente grafice care subliniaza esenta articolelor. Veti gasi in prima parte a revistei o varianta imbunatatita a sectiunii Prim-Plan, spectaculoasa din punct de vedere grafic, despre care credem ca este cel mai concis, util si in acelasi timp placut de citit sumar al evenimentelor ultimei saptamani.

Dar, asa cum spune si Mario Garcia, un foarte cunoscut designer de publicatii, “o redesenare e ca o operatie estetica... poate sa iti schimbe modul cum arata nasul, dar nu si personalitatea”. Veti regasi astfel in revista acelasi stil editorial prin care vom incerca sa atragem cititorii fara apetenta pentru termeni economici catre presa de business.

In acelasi timp, observam cum aria de interes a cititorilor de publicatii economice se largeste pe zi ce trece. Am fost prima re­vista care a dedicat o ampla sectiune in­ternetului si noilor tehnologii - noi i-am spus BUSINESS Hi-Tech -, iar reactia voastra ne-a confirmat ca am luat o decizie inspirata, articolele despre afacerile retelelor de cartier sau povestea intrarii Google in Romania fiind in continuare accesate pe www.businessmagazin.ro. Vom dezvolta sectiunea, asa cum vom face si cu sectiunea alocata afacerilor din regiune, mai ales ca odata cu aderarea tot mai multi sunteti interesati de contextul regional si oportunitatile pe care le poate aduce.

Dar revista noastra s-a diferentiat de la bun inceput de alte titluri economice si prin faptul ca nu am vorbit doar despre afaceri. Acum sunteti si mai interesati de tot ceea ce inseamna lifestyle, fie ca vorbim de calatorii in interes de afaceri sau privat, noutati din domeniul orologeriei, auto, muzica sau film. Toate aceste elemente care determina calitatea vietii le veti regasi cu regularitate in BUSINESS Magazin.

Si pentru ca prima promisiune facuta de Laurentiu, cea de calitate a informatiilor, a opiniilor si a aspectului grafic ne-am tinut-o si o vom respecta in continuare, vin acum cu o noua promisiune, care sa o intregeasca. Nu vrem sa fim doar cea mai buna revista saptamanala de business, ci revista cea mai adecvata pentru noul cititor de business din Romania. Avem deja cei mai tineri (medie de varsta de 36 de ani) si mai bine platiti citi­tori din presa economica, cei care vor transforma Romania in anii urmatori. Stim ce vor acestia, am crescut impreuna cu ei; acum a sosit vremea sa-i atragem catre business si pe cei care vor construi Romania de poimaine.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
opinii,
editorial
/opinii/fata-noua-dar-acelasi-spirit-2485481
2485481
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.