(P) Vivre: Românii achiziţionează toamna aceasta cu 30% mai multe piese de mobilier online faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Postat la 22 octombrie 2019 92 afişări

Printre cele mai căutate produse se numără canapelele şi fotoliile, textilele pentru casă, mesele şi scaunele de bucătărie.

(P) Vivre: Românii achiziţionează toamna aceasta cu 30% mai multe piese de mobilier online faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Vânzările online pentru categoria de mobilă au crescut cu 30% toamna aceasta faţă de valoarea înregistrată anul precedent, conform Vivre, principalul retailer online de mobilier şi decoraţiuni din România şi Europa Centrală şi de Est. Din totalul produselor care au ajuns în casele românilor anul acesta, 40% au fost articole de mobilier, 20% textile, 10% decoraţiuni de interior, 8% corpuri de iluminat, 10% articole lifestyle, 12% accesorii pentru bucătărie şi baie. Pornind de la deschiderea consumatorilor de a comanda online, dublată de interesul în creştere pentru designul interior, Vivre lansează pe 22 octombrie campania “The Great Sale” cu reduceri de până la 70% la mii de produse.

Dacă acum câţiva ani consumatorii români erau reticenţi la achiziţionarea mobilierului online şi cumpărau în special decoraţiuni, în prezent cererea pentru piese mari de mobilier este în creştere. Numărul de comenzi online a crescut cu 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor retailer-ului online de home & deco. Dintre cele 9 pieţe în care compania activează, România generează aproximativ 30% din totalul vânzărilor Vivre.

“În această toamnă, valoarea medie a coşul de cumpărături a ajuns la o valoare de 105 euro. Printre cele mai populare categorii se numără mobilierul, textilele şi corpurile de iluminat. Pentru sezonul de vârf am negociat condiţii speciale cu furnizori din ţări precum Spania, Anglia, Portugalia, Germania, şi am îmbunătăţit pricing-ul la produsele care au performat cel mai bine”, a declarat Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer Vivre.

Între 22 şi 28 octombrie va fi disponibilă pe Vivre.ro campania “The Great Sale” cu reduceri de până la 70% la mii de produse, precum: canapele extensibile de la 1059 lei, scaune de bucătărie de la 109 lei, covoare de la 49 lei, lenjerii de pat din bumbac de la 109 lei, cosmetice de la 79 lei, dar şi seturi de bijuterii de la 159 lei. Campania va fi disponibilă simultan în toate cele 9 ţări în care Vivre este prezent: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia.

 

Vivre este principalul retailer online din industria home & deco din România, operând vânzări în 9 ţări din centrul şi estul Europei: România, Bulgaria, Ungaria, Slovacia, Slovenia, Cehia, Croaţia, Polonia şi Grecia. Fondat în România în 2012, Vivre are o ofertă permanentă de peste 200.000 de produse de mobilier, decoraţiuni, textile şi accesorii colectate de la producători din toată lumea, şi un istoric de peste 3.5 milioane de comenzi livrate cu succes.

 

Promisiunea pe care Vivre o respectă încă de la lansare este aceea de a pune la dispoziţia clienţilor destinaţia online unde aceştia pot găsi mobilă şi accesorii potrivite personalităţii lor, platforma funcţionând ca un curator de home decor.  “Home, lovely home” înseamnă să iubeşti timpul petrecut acasă.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.