Este responsabil pentru vânzările şi programele de trade marketing ale Strauss România

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 06 august 2015 984 afişări

Este responsabil pentru vânzările şi programele de trade marketing ale Strauss România

Oliver Senchea este responsabil pentru vânzările şi programele de trade marketing din retail, având în subordine 90 de oameni împărţiţi în trei departamente. „2014 a fost un an foarte bun pentru noi, anul în care am achiziţionat brandul Amigo. O mare reuşită a fost integrarea acestui brand în sistemul de distribuţie Strauss Romania.“ Cifra de afaceri a ajuns anul trecut la 240 de milioane de lei, în creştere cu 12% faţă de 2013, când cifra de afaceri a companiei a fost de 213 milioane de lei.

Oliver Senchea a absolvit Facultatea de Instalaţii din cadrul Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti şi a urmat diverse cursuri şi stagii de perfecţionare în management şi vânzări. Şi-a început cariera în cadrul Masterfoods România (1999-2003), unde a avansat până la funcţia de national sales & marketing channel manager - specialist channel. A lucrat apoi, până în 2005, în cadrul Japan Tobacco International, ca national field marketing manager (HoReCa), iar în perioada 2005-2009 a făcut parte din echipa Pepsi Americas Romania, unde a fost national on premise (HoReCa) manager, pentru Romania şi Moldova, iar apoi national key accounts manager, pentru România şi Moldova. În 2009 a schimbat din nou industria, deţinând funcţia de director comercial, pentru România şi Moldova, în cadrul L’Oréal, iar din 2012 s-a alăturat Strauss România.

El povesteşte că de-a lungul carierei sale, fiind responsabil atât de aspectele strategice cât şi de cele operaţionale, în companiile în care a lucrat, „am învăţat că echipa, perseverenţa şi punctele de diferenţiere faţă de competitori, împreună cu o strategie clară şi simplă, implementată excepţional, cunoscând bineînţeles foarte bine compania în care eşti şi priorităţile clienţilor sunt bazele unei operaţiuni de success“.

Peste zece ani Oliver Senchea se vede, „cel mai probabil, tot în domeniul bunurilor de larg consum, pe o poziţie cu responsabilităţi mai mari“.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
manager,
marketing,
brand,
cifra de afaceri
/lideri/este-responsabil-pentru-vanzarile-si-programele-de-trade-marketing-ale-strauss-romania-14665258
14665258
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.