100 TINERI MANAGERI DE TOP - Maria Sav, eMag

Autor: Razvan Muresan Postat la 12 octombrie 2012 659 afişări

Maria Sav se ocupă de coordonarea unei echipe de 70 de oameni din patru subdepartamente de gestionarea relaţiilor cu băncile partenere pe zona de oferte financiare pentru clienţii eMAG sau analiza şi prioritizarea proiectelor de dezvoltare a aplicaţiilor interne pe zona operaţională.

"Am început să lucrez în 2001 în programare - baze de date. După aproximativ un an am schimbat domeniul şi am început să lucrez în vânzări, moment în care mi-am dat seama că relaţionarea cu oamenii îmi oferă mult mai multă satisfacţie", îşi aminteşte Maria Sav. A continuat în această direcţie, iar în 2004 a început să lucreze la eMAG în calitate de consultant de vânzări cu "responsabilităţi multiple". La acea vreme, eMAG era o companie foarte mică, în care lucrau doar câţiva oameni şi în care împărţirea rolurilor şi a sarcinilor nu era foarte bine făcută, astfel încât toţi au reuşit să acumuleze experienţă în toate zonele de activitate ale companiei. "Eram o mână de oameni şi făceam totul: de la aprovizionare cu marfă, discuţii cu furnizorii, pregătirea ofertelor şi a promoţiilor până la vânzare către clienţi şi, uneori, chiar şi livrarea produselor", povesteşte Sav. Dorinţa lor era atunci de a creşte şi de a-şi construi un renume, fără să bănuiască măcar pentru un moment că acea companie mică avea să devină liderul pieţei de electro-retail.

Cea mai mare provocare de până acum din cariera sa a fost lansarea de anul trecut a conceptului BlackFriday în România. "A fost o adevărată desfăşurare de forţe în zona operaţională, o săptămână de foc continuu şi cred că am luat mai multe decizii într-o zi decât în tot restul anului. Mi-am testat limitele ca manager şi mi-am dat seama că am o echipă foarte puternică şi împreună am făcut o treabă de miliarde", spune Sav.

Pe o piaţă complexă şi complicată în acelaşi timp, munca Mariei Sav nu este însă deloc uşoară, chiar dacă este unul dintre cei mai importanţi manageri ai companiei care domină acest sector. Aşa că preferă să nu îşi facă planuri pe termen lung, ci să se dezvolte în continuare treptat. "Nu ştiu unde voi fi peste câţiva ani - acum şapte - opt ani nu credeam că voi ajunge aici. Mereu este un mix între foarte multă muncă şi puţină şansă, dar unul dintre atuurile care cred eu că au compensat lipsa unui plan pe termen lung extrem de detaliat a fost intuiţia, care nu m-a înşelat niciodată", conchide Maria Sav.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-maria-sav-emag-10202589
10202589
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.