100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Adela Jansen, BRD Groupe Société Générale

Autor: Ana Raduta Postat la 10 iunie 2012 2517 afişări

Adela Jansen coordonează departamentul de resurse umane al unuia dintre cei mai mari angajatori din sistemul bancar românesc, în condiţiile în care, în momentul de faţă, pentru BRD lucrează peste 9.000 de oameni. Înainte de 2003, anul în care s-a alăturat echipei BRD, a acumulat experienţă în management în diverse domenii de activitate, precum resurse umane, vânzări, marketing, comunicare, business development şi logistică.

Din 2003 până în 2008 a ocupat poziţia de secretar general al băncii, coordonând relaţia cu acţionariatul companiei, cadrul normativ intern, divizia de comunicare internă şi externă, CSR, investiţiile pe termen lung ale băncii etc. În 2008 a preluat departamentul de resurse umane, fiind responsabilă nu numai de activităţile din sediul central, ci şi de toate serviciile de HR ale subsidiarelor Société Générale în România. Adela Jansen este absolventă a Facultăţii de Automatică şi Calculatoare din Bucureşti, a unui program de EMBA şi a mai multor cursuri de specialitate, în ţară şi în străinătate, fiind şi mediator autorizat.

BUSINESS Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere şi/sau de creare a unei afaceri?

Adela Jansen, BRD Groupe Société Générale: Îmi place să fac lucruri serioase zâmbind, motiv pentru care îmi doresc şi promovez o atmosferă deschisă şi consider că am un stil de management democrat, participativ. Cred că o poziţie de management îţi oferă o recompensă imensă, aceea de a vedea oamenii din echipa ta crescând şi devenind la rândul lor lideri. Mi-a plăcut întotdeauna să îi implic şi să le facilitez libera exprimare. În acelaşi timp, orientarea către client şi rezultate este esenţială pentru atingerea obiectivelor stabilite, astfel că fermitatea şi rigoarea fac parte din ingredientele mele.

BUSINESS Magazin: Vi se pare că discuţia despre discriminarea de gen mai este de actualitate în 2012?

Adela Jansen, BRD Groupe Société Générale: Este o lume în schimbare şi cred că învăţăm de la an la an să tratăm această temă cu mai multă maturitate. Nu este un subiect cu totul eliminat, însă cred că pe măsură ce trec anii acţionăm cu mai multă înţelepciune. Dezvoltarea unor politici de diversitate în sensul larg şi curat, de implicare a femeilor în viaţa comunităţii, în politică şi în business, de cooptare a lor în zonele de decizie, alături de strategii de susţinere a natalităţii, pot aduce un viitor mai bun pentru noi toţi.

BUSINESS Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Adela Jansen, BRD Groupe Société Générale: Cred că putem vorbi mai degrabă despre un dozaj diferit al anumitor calităţi la femei faţă de bărbaţi, nu neapărat de exclusivitatea lor. Femeile se remarcă de obicei prin eleganţă, tact, tenacitate, diplomaţie, capacitate de adaptare sporită, rezistenţă la efort îndelungat, răbdare şi lista poate continua. Aceste calităţi sunt utile în orice context, şi cu atât mai mult în business pot contribui la obţinerea succesului.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-cele-mai-puternice-femei-din-business-astazi-adela-jansen-brd-groupe-soci-t-g-n-rale-9709556
9709556
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.