"Mă întreţin din vlogging şi doar de asta mă ocup“. Ea este unul dintre cei mai populari vloggeri de fashion din România

Autor: Bogdan Angheluta Postat la 26 februarie 2016 12001 afişări  

"Mă întreţin din vlogging şi doar de asta mă ocup“. Ea este unul dintre cei mai populari vloggeri de fashion din România
"Mă întreţin din vlogging şi doar de asta mă ocup“. Ea este unul...

Laura Muşuroaea, creatoarea canalului cu acelaşi nume, a ajuns să aibă, în cinci ani, în jur de 70.000 de abonaţi: „A evoluat încetişor, dar sigur. Acum cinci ani când am început eu piaţa nu era pregătită pentru un astfel de conţinut, dar nici eu nu mă ocupam serios de canal. După doi ani mi-am dat seama că asta îmi doresc să fac cu adevărat şi m-am pus serios pe treabă. Am început să postez constant, să învăţ să montez mai bine, să găsesc subiecte cât mai interesante, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Cu timpul, oamenii s-au obişnuit şi acest tip de conţinut a devenit tot mai de interes“, spune tânăra de 25 de ani.

A descoperit comunitatea vloggerilor din zona de beauty din întâmplare, căutând sfaturi pe internet. A fost fascinată de faptul că există clipuri în care oamenii îţi dau sfaturi şi te ajută împărtăşind experienţa lor cu tine. „Am urmărit cu mare atenţie tutorialele respective. La noi nu se găseau acele produse şi mi-a fost dificil să le realizez. Am căutat astfel de clipuri în limba română, dar am rămas foarte dezamăgită pentru că nu existau. Fiind foarte entuziasmată de ce se întâmplă în afară, am prins curaj să încep eu să fac astfel de clipuri.“ Ca sursă de inspiraţie o aminteşte pe Anna Saccone, o vloggeriţă din Irlanda pe care o urmărea deja de câteva luni. Ea făcea tutoriale de machiaj, arăta cum îşi aranjează părul într-o zi obişnuită sau cum îşi alegea vestimentaţia. Încet-încet a descoperit şi alţi vloggeri şi a fost tot mai fascinată de idee.

Tânăra defineşte vloggingul ca „un nou tip de televiziune, dar una mai apropiată de public, mai transparentă, cu un mesaj mai cald“; tocmai din acest motiv a investit constant în aparatură, în cursuri şi a învăţat să lucreze în programe de montaj şi de sunet. Tema clipului o decide, de obicei, în funcţie de perioada anului sau în funcţie de cererile abonaţilor săi. „Dacă este Crăciun, am să dau un exemplu de machiaj pentru o petrecere sau câteva idei de ţinute. Dar există şi anumite clipuri stabilite de comunitate care se fac lunar; durata unui clip nu depăşeşte 10 minute, deoarece experienţa mi-a demonstrat că peste acest timp oamenii îşi pierd răbdarea de a viziona. Dar cred că trebuie să îţi simţi comunitatea, să îi asculţi, să înţelegi ce îşi doresc şi ei. Momentan postez de două ori pe săptămână. Frecvenţa se stabileşte şi în funcţie de nişă, public şi cerere. Eu când am început nu aveam un program, postam când îmi aduceam aminte. Dar, în timp, am înţeles importanţa de a posta constant. Cred că nu contează cât de mult postezi într-o săptămână, atât timp cât este constant, oamenii îţi ştiu programul şi ştiu că se pot baza pe tine.“

Nu a plecat de la început cu ideea de a câştiga bani de pe urma canalului, fiind mai degrabă vorba de un hobby, în ideea de a-şi ocupa timpul cu ceva. Cu timpul, a descoperit că asta îi este vocaţia şi „uşor-uşor a început să fie monetizată. Vă pot spune că mă întreţin din vlogging şi doar de asta mă ocup“. Şi în cazul Laurei Muşuroaea, parteneriatele cu branduri reprezintă principala sursă de venit: „Am avut diferite campanii cu branduri, pentru care am realizat clipuri. Am refuzat nenumărate campanii pentru firme în care nu cred sau ale căror produse nu le folosesc“. Deşi banii sunt un factor foarte important, spune ea, ideal este ca cei care creează conţinut să nu promoveze produse în care nu cred.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

http://www.businessmagazin.ro/cover-story/ma-intretin-din-vlogging-si-doar-de-asta-ma-ocup-ea-este-unul-dintre-cei-mai-populari-vloggeri-de-fashion-din-romania-15086037
15086037
comments powered by Disqus
Revoluţia tehnologică din organigramă Revoluţia tehnologică din organigramă

Liderii din domeniul IT şi-au început cariera din pasiune, într-o perioadă în care în România apăreau primele PC-uri şi în care poveştile despre inteligenţa artificială ţineau mai degrabă de domeniul SF. Faptul că au trecut vremurile în care „băiatul de la IT venea să rezolve problema cu mailul a angajatului“ nu mai e o surpriză pentru nimeni. Cât de mari au ajuns în prezent responsabilităţile directorilor de IT din companii şi cum poate reprezenta această funcţie cea mai apropiată treaptă spre conducerea companiei?

vezi continuarea
ZF.ro
ADEVĂRUL de la raft. Care este DIFERENŢA dintre Auchan şi Kaufland ADEVĂRUL de la raft. Care este DIFERENŢA dintre Auchan şi Kaufland
Un business simplu, dar extrem de profitabil. Doi tineri câştigă un MILIARD de euro dintr-o afacere la care nu v-aţi fi gândit niciodată
ONE.ro
Mihaela Rădulescu, topless la piscină Mihaela Rădulescu, topless la piscină
El este celebru în toată lumea! Cum arată SOŢIA lui Andre Rieu
Oraşul din România, renovat, care acum rivalizează cu Barcelona, Nancy sau Budapesta
Descopera.ro
Imagini ŞOCANTE de la metroul din Japonia! Fetele sunt.... Imagini ŞOCANTE de la metroul din Japonia! Fetele sunt....
Cum ar arăta extratereştri. Descoperire ŞOCANTĂ a oamenilor de ştiinţă
O IMAGINE de pe Marte provoacă un scandal puternic. ''Demonstrează dispariţia macabră a extratereştrilor''
Go4it.ro
Motivul pentru care smartphone-ul tău din 2014 nu va primi cea mai nouă versiune de Android Motivul pentru care smartphone-ul tău din 2014 nu va primi cea mai nouă versiune de Android
Steve Jobs ar fi dezamăgit dacă ar vedea acest grafic. Iată ce s-a întâmplat cu Apple la cinci ani de la moartea sa
Bateria unui telefon Galaxy Note 7 a izbucnit în flăcări
Csid.ro
O tehnică simplă care te scapă de dureri de cap şi de stres în doar 30 de secunde O tehnică simplă care te scapă de dureri de cap şi de stres în doar 30 de secunde
Cum arătau vedetele înainte de a angaja stilişti
Metode naturale pentru a creşte nivelul de testosteron

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.