"Mă întreţin din vlogging şi doar de asta mă ocup“. Ea este unul dintre cei mai populari vloggeri de fashion din România

Autor: Bogdan Angheluta Postat la 26 februarie 2016 12394 afişări  

"Mă întreţin din vlogging şi doar de asta mă ocup“. Ea este unul dintre cei mai populari vloggeri de fashion din România
"Mă întreţin din vlogging şi doar de asta mă ocup“. Ea este unul...

Laura Muşuroaea, creatoarea canalului cu acelaşi nume, a ajuns să aibă, în cinci ani, în jur de 70.000 de abonaţi: „A evoluat încetişor, dar sigur. Acum cinci ani când am început eu piaţa nu era pregătită pentru un astfel de conţinut, dar nici eu nu mă ocupam serios de canal. După doi ani mi-am dat seama că asta îmi doresc să fac cu adevărat şi m-am pus serios pe treabă. Am început să postez constant, să învăţ să montez mai bine, să găsesc subiecte cât mai interesante, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Cu timpul, oamenii s-au obişnuit şi acest tip de conţinut a devenit tot mai de interes“, spune tânăra de 25 de ani.

A descoperit comunitatea vloggerilor din zona de beauty din întâmplare, căutând sfaturi pe internet. A fost fascinată de faptul că există clipuri în care oamenii îţi dau sfaturi şi te ajută împărtăşind experienţa lor cu tine. „Am urmărit cu mare atenţie tutorialele respective. La noi nu se găseau acele produse şi mi-a fost dificil să le realizez. Am căutat astfel de clipuri în limba română, dar am rămas foarte dezamăgită pentru că nu existau. Fiind foarte entuziasmată de ce se întâmplă în afară, am prins curaj să încep eu să fac astfel de clipuri.“ Ca sursă de inspiraţie o aminteşte pe Anna Saccone, o vloggeriţă din Irlanda pe care o urmărea deja de câteva luni. Ea făcea tutoriale de machiaj, arăta cum îşi aranjează părul într-o zi obişnuită sau cum îşi alegea vestimentaţia. Încet-încet a descoperit şi alţi vloggeri şi a fost tot mai fascinată de idee.

Tânăra defineşte vloggingul ca „un nou tip de televiziune, dar una mai apropiată de public, mai transparentă, cu un mesaj mai cald“; tocmai din acest motiv a investit constant în aparatură, în cursuri şi a învăţat să lucreze în programe de montaj şi de sunet. Tema clipului o decide, de obicei, în funcţie de perioada anului sau în funcţie de cererile abonaţilor săi. „Dacă este Crăciun, am să dau un exemplu de machiaj pentru o petrecere sau câteva idei de ţinute. Dar există şi anumite clipuri stabilite de comunitate care se fac lunar; durata unui clip nu depăşeşte 10 minute, deoarece experienţa mi-a demonstrat că peste acest timp oamenii îşi pierd răbdarea de a viziona. Dar cred că trebuie să îţi simţi comunitatea, să îi asculţi, să înţelegi ce îşi doresc şi ei. Momentan postez de două ori pe săptămână. Frecvenţa se stabileşte şi în funcţie de nişă, public şi cerere. Eu când am început nu aveam un program, postam când îmi aduceam aminte. Dar, în timp, am înţeles importanţa de a posta constant. Cred că nu contează cât de mult postezi într-o săptămână, atât timp cât este constant, oamenii îţi ştiu programul şi ştiu că se pot baza pe tine.“

Nu a plecat de la început cu ideea de a câştiga bani de pe urma canalului, fiind mai degrabă vorba de un hobby, în ideea de a-şi ocupa timpul cu ceva. Cu timpul, a descoperit că asta îi este vocaţia şi „uşor-uşor a început să fie monetizată. Vă pot spune că mă întreţin din vlogging şi doar de asta mă ocup“. Şi în cazul Laurei Muşuroaea, parteneriatele cu branduri reprezintă principala sursă de venit: „Am avut diferite campanii cu branduri, pentru care am realizat clipuri. Am refuzat nenumărate campanii pentru firme în care nu cred sau ale căror produse nu le folosesc“. Deşi banii sunt un factor foarte important, spune ea, ideal este ca cei care creează conţinut să nu promoveze produse în care nu cred.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

http://www.businessmagazin.ro/cover-story/ma-intretin-din-vlogging-si-doar-de-asta-ma-ocup-ea-este-unul-dintre-cei-mai-populari-vloggeri-de-fashion-din-romania-15086037
15086037
comments powered by Disqus
De ce au cucerit lumea două bucăţi de lemn legate cu o sfoară De ce au cucerit lumea două bucăţi de lemn legate cu o sfoară

În parc, pe holurile şi în curţile şcolilor, în mijloacele de transport, pe plajă sau la bazin, milioane de copii mânuiesc o jucărie făcută din două bucăţi de lemn legate cu o sfoară. Ce anume a provocat moda kendamei şi a altor jocuri cum este fidget spinner-ul? Care este rolul jucăriilor tradiţionale într-o lume tot mai digitală? Cine are de câştigat – şi de ce – de pe urma acestui fenomen, sunt doar câteva din întrebările la care vrem să răspundem.

vezi continuarea
ZF.ro
Este oficial: Pentru prima oară, România este pe PRIMUL LOC în UE Este oficial: Pentru prima oară, România este pe PRIMUL LOC în UE
ONE.ro
Simona Halep şi-a deschis o cafenea şic în Constanţa. Cum arată localul în interior FOTO Simona Halep şi-a deschis o cafenea şic în Constanţa. Cum arată localul în interior FOTO
La 45 de ani, Thalia a devenit bunică!
Meniul regal. Ce s-a mâncat la nunta frumoasei principese Ileana
Descopera.ro
Descoperire de EXCEPŢIE în ROMÂNIA! Nouă morminte vechi de 4.000 de ani au fost descoperite de arheologii români Descoperire de EXCEPŢIE în ROMÂNIA! Nouă morminte vechi de 4.000 de ani au fost descoperite de arheologii români
Şapte eroi necunoscuţi din cel de-Al Doilea Război Mondial. Unul avea numai 16 ani şi a salvat de la moarte mii de oameni
Invenţiile GENIALE brevetate de Nikola Tesla care nu au fost construite niciodată. Una dintre ele putea ,,provoca moartea instantanee a inamicilor''
Go4it.ro
Maşina autonomă de poliţie care dispune de propria dronă Maşina autonomă de poliţie care dispune de propria dronă
Nokia 8, primul vârf de gamă Nokia cu Android, a primit dată de lansare
Milioane de oameni le folosesc pe telefoane, dar totul este o mare ESCROCHERIE. Iată de ce sunt şanse mai mari să te îmbolnăvească prietenul cu care ieşi la bere decât telefonul tău mobil
Csid.ro
Cu dragostea la psiholog: Ce probleme de cuplu îi determină pe români să apeleze la terapie Cu dragostea la psiholog: Ce probleme de cuplu îi determină pe români să apeleze la terapie
Singurătatea, boala “mortală” a omului modern
Boala oribilă care a ucis-o pe Denisa Răducu, cunoscută drept Denisa Manelista

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.