Veniturile Amadeus au crescut cu 8,9% în primele nouă luni

Autor: Florin Casota Postat la 29 noiembrie 2017 63 afişări

Amadeus IT Group a realizat un profit ajustat de 846,7 milioane de euro în primele nouă luni ale anului 2017. Aceasta reprezintă o creştere de 14,7% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile Amadeus au crescut cu 8,9% în perioada ianuarie-septembrie, ajungând la 3.686,6 milioane euro, în timp ce EBITDA a crescut cu 10,1%, ajungând la 1.466,3 milioane euro.

Veniturile Amadeus au crescut cu 8,9% în primele nouă luni

Luis Maroto, preşedinte şi CEO al Amadeus, a comentat:

"Amadeus şi-a menţinut creşterea pozitivă în primele nouă luni ale anului. Toate liniile noastre de business au avut rezultate bune, ceea ce a contribuit la o creştere cu 10,1% a EBITDA ".

"Am înregistrat evoluţii importante în segmentul nostru Airline IT. Am semnat contracte importante cu companii aeriene de vârf, cum ar fi Air Canada, care ne întăresc în continuare prezenţa în America de Nord. În segmentul de distribuţie, rezervările noastre au continuat să depăşească performanţa industriei datorită îmbunătăţirii poziţiei noastre competitive".

"Noile linii de business au marcat o performanţă excelentă, demonstrând forţa strategiei noastre de diversificare. Am extins portofoliul nostru de Hospitality cu Premier Inn, care a optat pentru cele două capabilităţi-cheie (CRS şi PMS) ale platformei noastre de Hospitality pentru a putea oferi clienţilor săi o experienţă personalizată. De asemenea, lanţul hotelier a optat pentru platforma de plăţi pentru a optimiza procesele de plată. Baza noastră de clienţi pentru soluţia Airport IT a crescut semnificativ, având acorduri cu aeroporturi importante din întreaga lume, cum ar fi Calgary din Canada, Pittsburgh din SUA şi Baku din Azerbaijan".

"Având în vedere progresul constant al afacerilor noastre în ultimele nouă luni, aşteptăm cu încredere rezultatele pentru ultimul trimestru al anului".

Distribuţie

• Venitul a crescut la 2.382,0 milioane de euro, cu 7,3% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016.

• Rezervările aeriene ale agenţiilor de turism au crescut cu 6,0%, până la 434,4 milioane - depăşind performanţa de 4,4% a industriei GDS.

Performanţa pozitivă a segmentului nostru de Distribuţie a fost susţinută de creşterea volumelor şi de majorarea veniturilor medii unitare. Veniturile non-booking au crescut şi datorită contribuţiei pozitive a soluţiilor de căutare, a instrumentelor pentru corporaţii, a soluţiilor de publicitate şi a soluţiilor noastre de plată pentru agenţiile de turism.

Rezervările aeriene ale agenţiilor de turism au înregistrat creşteri în toate regiunile, Asia-Pacific şi America Latină înregistrând niveluri mai ridicate de creştere, de 11,6%, respectiv 11,5%. Ca urmare a acestei evoluţii pozitive, poziţia competitivă a soluţiei pentru rezervările aeriene ale agenţiilor de turism a crescut cu 0,6 puncte procentuale, până la 43,6%.

IT Solutions

• Veniturile au crescut cu 11,8% până la 1.304,7 milioane de euro

• Numărul pasagerilor ambarcaţi prin sistemele Amadeus a urcat cu 19,4%, ajungând la un total de 1.228,1 milioane

Creşterea veniturilor în acest segment a fost determinată de performanţa pozitivă a Airline IT, susţinută de o creştere cu 19,4% a volumelor şi de tendinţa tot mai mare a noilor noastre linii de business.

Airline IT

Creşterea în acest segment a fost influenţată pozitiv de consolidarea Navitaire New Skies (consolidată începând cu 26 ianuarie 2016). Excluzând acest impact, volumele noastre au crescut cu o rată de două cifre, alimentată de o creştere organică de 7,8% şi de implementări noi de operatori.

La sfârşitul lunii septembrie, 201 de clienţi au contractat unul dintre sistemele Amadeus Passenger Service (Altea sau New Skies), iar 192 au implementat aceste sisteme. Ca parte a strategiei sale de îmbunătăţire a experienţei clienţilor şi de îmbunătăţire a rentabilităţii, Air Canada a contractat întreaga suită Amadeus Altéa în septembrie, inclusiv soluţiile de rezervare, inventariere şi de control al plecărilor. Pe lângă acestea, compania aeriană a optat şi pentru o serie de alte soluţii IT de la Amadeus, cum ar fi Anytime Merchandising, Customer Experience Management, Payments şi Passenger Recovery.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
crestere,
venituri,
perioada,
it,
ajustare,
profit,
realizare

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.