Simfonia

Postat la 03 noiembrie 2008 8 afişări

Colectiile de sezon din moda, motoarele industriei fashion, au fost imprumutate si in IT&C. Producatorii de gadgeturi au fost activi in timpul verii, iar acum vin pe piata cu colectiile de toamna, caracterizate prin culori vii si design elegant.

Gadgeturi cu atitudine

Trendul "gadgeturi fashion" pare de neoprit. Producatorii lanseaza in continuare gadgeturi ce merg mana in mana cu tendintele din fashion, iar succesul lor nu da semne ca ar pali in viitorul apropiat.

Sony a lansat deja seria de notebook-uri Sony Vaio CS11, in culori indraznete si forme perfect adaptate atat utilitatii, cat si simtului estetic. Chiar daca este atent gandit sa le atraga si pe cele mai pretentioase dintre femei, cei de la Sony nu au scapat din vedere partea tehnologica. Totul este proiectat cu meticulozitate, de la forma fiecarei taste pana la sistemul tactil de control al sunetului si imaginii, ce reactioneaza la o simpla atingere cu degetul. Aplicatiile VAIO originale dispun de un sistem inteligent de organizare a continutului digital.

Spre exemplu, functia "12 Tone Analysis", disponibila in cadrul aplicatiei VAIO Music Box, poate organiza pe categorii intreaga colectie muzicala de pe hard disk, in functie de 24 de "stari afective", oferind un tip de muzica pentru fiecare ceas al zilei, fara niciun efort din partea utilizatorului. In plus, programul VAIO Movie Story utilizeaza algoritmi complecsi pentru a oferi secventelor video filmate de utilizatorii obisnuiti aspectul imaginilor profesionale.  Aplicatia imbina o tema muzicala, selectata de utilizator, cu fotografii si secvente video, adaugand apoi efecte speciale si tranzitii line, de tip cinematografic, sincronizand totul perfect pe muzica. Utilizatorul poate apoi personaliza rezultatul, adaugand sau eliminand elemente dupa bunul sau plac. Modelul de varf al seriei, VGN-CS11Z/R, dispune de o unitate Blu-ray ce ii permite utilizatorului sa se bucure de cele mai noi filme HD pe ecranul LCD cu tehnologie X-black, ce afiseaza imagini clare, in culori vii.

Pretul estimativ este de 4.199 de lei pentru variantele de culoare alb, negru si roz, iar pentru cel visiniu cumparatorii vor trebui sa plateasca 4.699 de lei.

Castile trendy

Philips este un alt producator care a adus culoare tehnologiei. Compania a creat casti pentru cei care plaseaza la rang de accesoriu si gadgeturile pe care le poarta.

Noile casti audio cu insertie intra auriculara de culoare aurie si mov (modelele SHE9620 si SHE 9621) furnizeaza un accesoriu vestimentar simplu, elegant si foarte feminin, in timp ce modelele pe alb si negru (SHE9550 si SHE 9551) se adreseaza barbatilor care pun si ei accent pe accesorii.

Designul caracterizat de culoare se potriveste cu finisajul metalic lucios, iar saculetul pentru protectia castilor cand acestea nu sunt folosite se doreste si el elegant. Ambele perechi de casti audio mentin nivelul de experienta pe care Philips il are in calitatea sunetului si confortul utilizarii. Castile audio prezinta forma acustica unghiulara creata de Philips pentru ca muzica sa fie filtrata direct in canalul auditiv, printr-o fixare mai buna a castii, eliminand astfel zgomotul exterior. Prin orificiile frontale se transmit basii, astfel ca sunetele vor fi receptionate mult mai profund.

"Realizam faptul ca cele mai obisnuite moduri de a-ti exprima personalitatea si stilul personal sunt muzica pe care o asculti si hainele pe care le porti, asa ca am vrut sa proiectam niste casti audio ce se potrivesc stilului consumatorilor", a spus Henk de Jong, vicepresedinte si director al diviziei de Periferice si Accesorii din cadrul departamentului Philips Consumer Lifestyle.

Toate modelele sunt disponibile in Europa din octombrie 2008, la pretul de 39 de euro.

Pisicuta ataca din nou

Hello Kitty, celebra deja, isi sporeste popularitatea prin intermediul altui gadget. Desi pare ca vrea sa cucereasca intreaga suflare a planetei, ultimul sau proiect nu se adreseaza intregii lumi, ci doar consumatorilor din Japonia. NEC, companie japoneza producatoare de electronice si solutii IT, Sanrio, magazin online, si Courreges, un designer de moda francez, si-au unit cu totii fortele pentru a crea un laptop adresat exclusiv fetelor. El va fi disponibil numai in magazinele online Sanrio.

Laptopul va avea sistemul de operare Vista, un procesor AMD Athlon QL-60 (1,90 GHz), memorie interna de 2 GB, un DVD drive si un hard disk de 160 GB. In plus, ecranul WXGA de 13,3 inci va avea rezolutia de 1.280 x 800. Notebook-ul va fi disponibil incepand cu 25 octobrie, pentru pretul estimativ de 800 de euro.

Daca il veti comanda pana pe 28 octombrie, cei de la NEC va vor oferi si un mouse si un mouse pad cu aceeasi tema - Hello Kitty.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Simfonia
/business-hi-tech/new-media/simfonia-4074428
4074428
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.