LG a anunţat afaceri de 13,4 miliarde de dolari în trimestrul 3, cu 15% mai mult decât T2

Autor: Florin Casota Postat la 30 octombrie 2017 62 afişări  

LG Electronics Inc. (LG) a anunţat câştiguri consolidate de 15.220 miliarde KRW (13,44 miliarde USD) pentru al treilea trimestru din 2017, înregistrând o creştere de peste 15% faţă de acelaşi trimestru al anului trecut. Toate cele patru unităţi majore de business ale companiei LG au raportat câştiguri mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

LG a anunţat afaceri de 13,4 miliarde de dolari în trimestrul 3, cu 15% mai mult decât T2
LG a anunţat afaceri de 13,4 miliarde de dolari în trimestrul 3, cu...

Câştigurile operative trimestriale aproape s-au dublat, ajungând la 516,1 miliarde KRW (455,7 milioane USD). Acest lucru reflectă o profitabilitate puternică a segmentelor de home entertainment şi produse electrocasnice, în ciuda mediului de afaceri pesimist rezultat din îngrijorările crescânde ale comerţului internaţional.

The LG Home Appliance & Air Solution Company a avut din nou cea mai mare contribuţie la câştigurile trimestriale, cu 4.980 miliarde KRW (4,4 miliarde USD), o creştere de 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, susţinută de vânzări solide în America de Nord, Europa şi Asia, în special pe piaţa domestică. Veniturile operative, de
424,9 miliarde KRW (375,16 milioane USD), au fost cu 26% mai mari faţă de anul precedent. Se anticipează menţinerea la nivel ridicat a cererii pentru aparate premium în Europa, America Latină şi Asia, mai ales Coreea, în cel de-al patrulea semestru.

The LG Home Entertainment Company a raportat cel mai ridicat nivel de profit operativ trimestrial, de 458 miliarde KRW (404,39 milioane USD), precum şi o marjă operativă record, de 9,9%, graţie cererii crescute de televizoare premium în cele două Americi şi Asia. Vânzările au crescut cu 12% faţă de aceeaşi perioadă din 2016, la 4.640 miliarde KRW (4,09 miliarde USD). Strategia LG, de a depăşi competiţia de volume mari prin extinderea componentei premium a comerţului cu televizoare, cu accent pe televizoare OLED şi Ultra HD, se dovedeşte a fi una de succes. Vânzările de unităţi OLED până la finalul celui de-al treilea trimestru erau echivalente cu numărul total de unităţi vândute în 2016, care au însemnat mai mult decât dublul cifrelor pe 2015.

The LG Mobile Communications Company a înregistrat câştiguri-record, de 2.810 miliarde KRW (2,48 miliarde USD), o creştere de 8% faţă de anul precedent şi de 4% faţă de trimestrul anterior, în principal datorită vânzărilor smartphone-ului vârf de gamă G6, precum şi ale modelelor gamei de mijloc, precum seriile Q şi K. Pierderile operative de 375,3 miliarde KRW (331,37 milioane USD) au însemnat o îmbunătăţire de 13% faţă de al treilea trimestru din 2016. Livrările de smartphone-uri, de 13,7 milioane unităţi, au fost cu 44% mai mari decât în al doilea trimestru pentru piaţa domestică şi cu 9% mai mari în America de Nord. În ultimul trimestru al anului, unitatea de business se va concentra pe promovarea vânzărilor apreciatului V30 şi pe îmbunătăţirea competitivităţii de cost.

The LG Vehicle Components Company a obţinut vânzări solide, de 873,4 miliarde KRW (771,2 milioane USD), cu 29% mai mult faţă de al treilea trimestru din 2016, raportând totodată pierderi operative de 29 miliarde KRW (25 milioane USD) în acest trimestru, ceea ce reflectă investiţiile continue în cercetare şi dezvoltare, şi în dezvoltarea unui nou segment de afaceri. Vânzările de produse infotainment şi de componente pentru vehicule electrice (EV) s-au menţinut la un nivel crescut, deşi vânzările stagnante de automobile la nivel global au afectat creşterea acestei unităţi de business. O creştere în producţia de EV de către producătorii majori de automobile va sprijini pe viitor dezvoltarea afacerii componentelor de vehicule.

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Povestea bărbatului cu origini româneşti care a şocat lumea dezvăluind secretele băncilor elveţiene Povestea bărbatului cu origini româneşti care a şocat lumea dezvăluind secretele băncilor elveţiene

Povestea lui Bradley Birkenfeld pare ruptă din filme: a lucrat timp de mai mulţi ani ca bancher, învăţând şi înţelegând practicile instituţiilor financiare, iar la un moment dat a înţeles că multe dintre lucrurile pe care le văzuse nu erau ceea ce păreau a fi.

vezi continuarea
ZF.ro
Unul dintre cele mai cunoscute branduri DISPARE din România. În nu-l veţi mai găsi deloc la magazine Unul dintre cele mai cunoscute branduri DISPARE din România. În nu-l veţi mai găsi deloc la magazine
ONE.ro
La 82 de ani, Alain Delon are o nouă iubită, cu 30 de ani mai tânără. Cum arată aceasta La 82 de ani, Alain Delon are o nouă iubită, cu 30 de ani mai tânără. Cum arată aceasta
Cât au costat cizmele purtate de Loredana în prima gala live Vocea României
Cum arată fostul soţ al lui Brigitte Macron, pe care l-a părăsit pentru Emmanuel
Descopera.ro
PREMIERĂ în MEDICINĂ: s-a realizat primul TRANSPLANT de CAP la om. ''Toată lumea a afirmat că este imposibil'' PREMIERĂ în MEDICINĂ: s-a realizat primul TRANSPLANT de CAP la om. ''Toată lumea a afirmat că este imposibil''
DESCOPERIRE istorică. La patru zile după ce MURIM se întâmplă ceva de-a dreptul EXTRAORDINAR
Podul despre care se spune că a fost construit de DIAVOL. Trecerea lui este INTERZISĂ
Go4it.ro
Bine de ştiut înainte de BLACK FRIDAY. Marile avantaje şi slăbiciuni ale fiecărui brand popular de smartphone-uri. La ce să te aştepţi dacă îţi cumperi telefon Samsung, Apple, Huawei sau Sony Bine de ştiut înainte de BLACK FRIDAY. Marile avantaje şi slăbiciuni ale fiecărui brand popular de smartphone-uri. La ce să te aştepţi dacă îţi cumperi telefon Samsung, Apple, Huawei sau Sony
Tesla lansează accesorii pentru smartphone: o baterie externă şi un încărcător
Smartwatch-urile pentru copii, interzise cu totul într-o ţară europeană
Csid.ro
7 semne că partenerul te înşală 7 semne că partenerul te înşală
11 lucruri nostime şi mai puţin ştiute din istoria toaletelor şi nu numai
Alimentele care te pot ajuta să obţii o viaţă sexuală uimitoare

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.