O nouă metodă de a atrage clienţii în magazine
Ca să convingă oamenii să renunţe, măcar din când în când, la comoditatea cumpărăturilor efectuate online, unele dintre marile magazine şi centre comerciale din Marea Britanie apelează la diverse metode de a-i distra, creând ceea ce se cheamă ”shoppertainment“, scrie The Guardian.
Divertismentul pentru cumpărători îmbracă diverse forme, de la invitarea acestora să stea cuminţi pe scaune şi să miroasă atenţi cafeaua pe care magazinul vrea să le-o vândă, la ateliere diverse sau chiar mici spectacole. Unul dintre primele magazine care a încercat să atragă lumea cu spectacole este Selfridges din Londra, care mai recent a început să organizeze ateliere pentru cei stresaţi, unde participanţii sunt ajutaţi să se ”regăsească“ prin intermediul unor activităţi cum ar fi curăţatul cartofilor.
Debenhams, care şi-a recrutat şef de la Amazon anul trecut, organizează preselecţii în stilul emisiunilor TV destinate descoperirii de talente ca X-Factor pentru angajaţi în unele din magazinele sale, pentru a transforma mersul la cumpărături într-o experienţă cât mai amuzantă.
Pentru recenta sa inaugurare, centrul comercial Westgate Oxford a apelat la o serie de mici spectacole inspirate de Alice în Ţara Minunilor, iar angajaţii unuia dintre magazinele chiriaşe, John Lewis, au beneficiat de pregătire din partea unei companii de teatru în toată regula, Oxford Playhouse, inclusiv de lecţii de dicţie şi de limbaj al trupului, ca să-şi joace cât mai bine rolurile în faţa clienţilor.
fii la curent cu cele mai noi analize de business
Urmareste BM pe Facebook

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe go4it.ro
Citeşte pe rock-on.ro
Citeşte pe Tetelejurnal.ro
Citeşte pe gandul.info
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe cocostiri.ro
Citeşte pe gustarte.ro
Citeşte pe csid.ro
Citeşte pe ciobanii.ro
Citeşte pe leanasicostel.ro
Citeşte pe jugarushukaru.ro