O nouă metodă de a atrage clienţii în magazine

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 12 noiembrie 2017 163 afişări  

Ca să convingă oamenii să renunţe, măcar din când în când, la comoditatea cumpărăturilor efectuate online, unele dintre marile magazine şi centre comerciale din Marea Britanie apelează la diverse metode de a-i distra, creând ceea ce se cheamă ”shoppertainment“, scrie The Guardian.

O nouă metodă de a atrage clienţii în magazine
O nouă metodă de a atrage clienţii în magazine

Divertismentul pentru cumpărători îmbracă diverse forme, de la invitarea acestora să stea cuminţi pe scaune şi să miroasă atenţi cafeaua pe care magazinul vrea să le-o vândă, la ateliere diverse sau chiar mici spectacole. Unul dintre primele magazine care a încercat să atragă lumea cu spectacole este Selfridges din Londra, care mai recent a început să organizeze ateliere pentru cei stresaţi, unde participanţii sunt ajutaţi să se ”regăsească“ prin intermediul unor activităţi cum ar fi curăţatul cartofilor.

Debenhams, care şi-a recrutat şef de la Amazon anul trecut, organizează preselecţii în stilul emisiunilor TV destinate descoperirii de talente ca X-Factor pentru angajaţi în unele din magazinele sale, pentru a transforma mersul la cumpărături într-o experienţă cât mai amuzantă. 

Pentru recenta sa inaugurare, centrul comercial Westgate Oxford a apelat la o serie de mici spectacole inspirate de Alice în Ţara Minunilor, iar angajaţii unuia dintre magazinele chiriaşe, John Lewis, au beneficiat de pregătire din partea unei companii de teatru în toată regula, Oxford Playhouse, inclusiv de lecţii de dicţie şi de limbaj al trupului, ca să-şi joace cât mai bine rolurile în faţa clienţilor.
 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Citeşte pe jugarushukaru.ro

Noul coşmar al companiilor: angajatul fantomă Noul coşmar al companiilor: angajatul fantomă

„Cel mai important criteriu la angajare? Să vină la muncă şi a doua zi”, spune un manager care a recrutat câteva sute de angajaţi în ultimii 20 de ani şi care a început să aplice acest principiu de recrutare în ultimii doi ani. Fenomenul „ghostingului” a devenit o normă pentru angajaţii tineri care aplică pentru joburi care nu necesită experienţă şi care „dispar” după o zi sau chiar după câteva ore de muncă. Cum s-a ajuns în această situaţie, cine greşeşte şi ce e de făcut?

vezi continuarea
ZF.ro
Final de eră la Telekom. Anunţul care ZGUDUIE piaţa. După 17 ani... Final de eră la Telekom. Anunţul care ZGUDUIE piaţa. După 17 ani...
BREAKING NEWS: Dragnea şi Tăriceanu discută SUSPENDAREA lui Iohannis la Parlament. Momentul ADEVĂRULUI
ONE.ro
Una dintre cele mai mari companii de modă din lume A ARS produse de milioane de euro! Motivul e incredibil Una dintre cele mai mari companii de modă din lume A ARS produse de milioane de euro! Motivul e incredibil
Motivul real pentru care Meghan Markle a divorţat!
Cum a câştigat Kim Kardashian 5 milioane dolari în 5 minute!
Descopera.ro
Descoperire URIAŞĂ! Interiorul Pământului este plin de DIAMANTE. Există, însă, o ''mică dilemă'' în a ajunge la ele - VIDEO Descoperire URIAŞĂ! Interiorul Pământului este plin de DIAMANTE. Există, însă, o ''mică dilemă'' în a ajunge la ele - VIDEO
Un aisberg GIGANT distruge o întreagă localitate. ATENŢIE, IMAGINI înspăimântătoare cu prăvălirea blocului de gheaţă de 12 milioane de tone - VIDEO
URIAŞUL sarcofag, vechi de peste 2.000 de ani, descoperit întâmplător acum două săptămâni a fost deschis acum. Ce au găsit istoricii în el este cu adevărat DESCOPERIREA SECOLULUI
Go4it.ro
Cineva a reuşit să spargă ecranul lui GALAXY NOTE9 înainte de lansarea oficială Cineva a reuşit să spargă ecranul lui GALAXY NOTE9 înainte de lansarea oficială
O lansare surpiză de la HUAWEI: un telefon la fel de PERFORMANT ca modelele de două ori mai scumpe
STICLA care nu se sparge! O tehnologie care va băga service-urile de telefoane în faliment
Csid.ro
Colon iritabil: dieta recomandată Colon iritabil: dieta recomandată
Legumele care pot să te omoare: le ai şi tu în congelator
Pericolul ascuns din ouă

Citarea se poate face în limita a 250 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral scrierile publicistice purtătoare de Drepturi de Autor fără acordul Mediafax Group.